Godmorgen :-)
Jeg fik spist morgenmad inden jeg kom i tanke om vægten - så vejningen bliver i morgen - spændende har trods snot og hovedpine været helt oppe i skyerne de sidste dage siden jeg forlod 80.erne :-) det er langt mere tilfredsstillende end da jeg forlod 90.erne nu er det så spændende hvor langt jeg skal ned i vægt.. alt er relativt - jeg synes ikke der er meget overflødig fedt tilbage - dog er der da noget... men jeg er uværligt blevet en bette skid efterhånden - folk glor på mig med store undrende øjne når jeg fortæller dem at jeg vil tabe mindst 15 kg mere... og udbryder - Nu skal du passe på du ikke bliver for tynd eller hvor vil du tabe de kg henne eller du ser da godt ud nu, du skal da ikke tabe dig mere.... men men men jeg ligger stadig i kategorien fedme 1 ud fra bmi udregning såååeh... ;-/ men når jeg runder de 77 er jeg kun overvægtig.. tænk sig der skal så lidt til at skille det ad og på en anden beregning ud fra cm mål - talje - lår - overarm vægt osv så skal jeg veje mellem 74 og 77 det er altså noget af en jungle... for 3 mdr siden fik jeg målt min samlede muskelmasse til at veje 50 kg på en svine dyr proffesionel vægt ude på et sundheds center i Ålborg. og muskelmassen er jo nok ikke blevet mindre siden... men jeg tager et kg af gangen og stopper når jeg er tilfreds - når jeg når en str 36 i bukser så er jeg ved at være der.
sikke en masse snik snak..
håber i får en skøn dag.
varme hilsner
Tanja
#282 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg har danset en times sveddryppende zumba i dag - man kan blive helt afhængig af det og det er jo med at holde gang i den gode stil så jeg aldrig aldrig mere skal se 8 tallet som det første tal på vægten mere... :-) jeg har slet ikke kunne få armene ned i dag.. jeg har oven i købet afsløret min vægt over for min kære mand... jeg måtte bare fortælle ham hvor langt det 7 tal var og hente og at det nu er nået... han er rigtig glad på mine vegne.. og synes jeg er super sej. så nu kan han få lov at følge resten af min rejse mod målet - i tal.. jeg har jo bare fortalt ham hvor meget jeg har tabt - men synes det var for pinligt at indrømme hvad jeg var oppe og veje inden jeg begyndte at tabe mig... men det var han ligeglad med - for som han siger - så har jeg jo gjort noget ved det inden det gik helt galt med helbreddet... han er nemlig fuldstændig ligeglad med hvor stor eller lille jeg er - han har altid forgudet mig - vi har været sammen siden jeg var 17 og han var 24 så han har efterhånden set mig i alle størrelser. :-) og han hænger sku stadig ved... han har altid bare været slank men svinger med plus minus 5 kg sommer -vinter det har han altid gjort..
nåh men stadig jublende hilsner fra Tanja som nu er nede på 79,7 (blev lige nød til at nævne det igen c",)