81,6 :-)) Glæden over vægten her til morgen, vil ingen ende tage - nu er jeg bare såå tæt på det længeventede 7 tal.. det er slet ikke til at holde ud.. men hvis jeg er rigtig god, så skulle det være der om en god uges tid...
Vinteren er for alvor kommet til Nordjylland, der er sne over alt og jeg har lovet mine henrykte unger at jeg vil finde kælkene fre, så vi kan komme ud og boltre os i sneen...
I aften skal vi jo til Julefrokost - men tro mig jeg vil være standhaftig, ingenting skal ødelægge min vej mod min næste milepæl... *79*
Mopsie - Tusind tak for dit indlæg... og Tillykken... I skønne mennesker derude er i den grad med til at genopbygge min tro på mig selv - hvor er jeg taknemmelig for at jeg fandt herind... det er den største motivationsfaktor og reminder om at jeg skal holde fast i mit mål om at blive sund og slank, i får mig til at tro på at det kan lykkes, med jeres søde kommentare og opmuntrende ord - Tak ! <3 <3 <3 <3 <3
Varme og glade hilsner - fra det Kolde Nord :-)
#172 af Tanjaknoth (slettet)
Ingen tvivl om at du bliver fuldstændig fantastisk smuk når du tropper op i dit nye tøj. Der vil blive drejet hoveder! ;-)
Jeg kan godt følge dig i det med tøjet, det føles spild af penge at købe tøj som du ved ikke vil passe i særlig lang tid. Men det må da føles helt fantastisk at komme ned i noget nyt som passer igen. Rigtig smart at sørge for at det er noget du kan bruge selvom du bliver smallere endnu.
Håber du får en rigtig god julefrokost imorgen, og forresten også tillykke med fødselsdagen fra mig af.