Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Stakkels dig - de der dage hvor alting virker mørkt og uoverkommeligt er svære at komme igennem.

Håber du får plejet dig selv - og hygget lidt. En god tur i skoven er altid godt for humør - den friske luft alene kan gøre underværker.

Her i min verden er solen begyndt at skinne efter flere dage med gråvejr - det er skønt. Håber også det er tilfældet hos dig.

Jeg synes altså at de der "jeg har den værste dag-indlæg" er helt ok. Man kan jo ikke altid være overskudsagtig og rejst-pande-agtig. Nogle gange skal man altså have lov at bande det hele langt væk. Jeg synes generelt din motivation og dit gå-på-mod er beundringsværdigt, navnlig når man har hørt din historie!!

Så; kom bare med de negative tanker også - på den måde bliver du jo også et helt menneske for alle os, der følger din færd.

Knus

Lovely
14 år15. november 2010 kl. 12:59
Hej Tanja

Tror bare at vi måske er nogen der fra naturens side er indrettet således at vi engang imellem har en dag hovr det hele bare ser sort ud og hvor vi så bliver ked af det.

Så kan vi jo bruge dagen til måske at se lidt på vores liv. Hvad er godt i vores liv?
Hvad er mindre godt ?

Og så måske lægge en plan for hvad vi så vil gøre fremover.

Det var mit lidt filosofiske svar.

En anden forklaring kan være af en mere biologisk art.

Når man træner og har lavet så voldsomme forandringer i kosten som vi er nogen der har, ja så siger systemet simpelthen bare stop en gang imellem. Den orker simpelthen ikke mere. Den har lige brug for et par dage med en pause hvor vi gør tingene anderledes end vi plejer. Selv er jeg jo lidt af en træningsnarkoman og så tager jeg altså fri fra træningen og spiser en frygtelig masser proteiner, læs store oksebøffer, som jeg bare er vild med. Det virker på mit humør og sjovt nok tager jeg ikke på.

Men nu skinner solen jo idag så jeg krydser fingre for at du får det bedre igen i løbet af dagen. Det skal nok gå alt sammen.

Det er bare supersejgt af dig efter din ulykke og dermed total ændrede livsstil er kommet op på hesten igen. Sejgt at du spiser sundt. Sejgt at du har tabt dig. Sejgt at du er så stærk som du er. Er bare så imponeret over den dag sammen med din lillebror i fitnesscenteret.

kh knud
14 år15. november 2010 kl. 14:06
Hej Tanja

Jeg giver Lovely ret. Selvfølgelig skal der være muligt at dele både positive og negative tanker her. Og livet er bare ikke altid en stor fest. Jeg kender udemærket godt fornemmelsen af, at alt bare ramler sammen og falder ned over hovedet på en. Men det er dejligt at se, at du trods alt forsøger at holde fast i det positive. Jeg håber du også finder vej ud af dine nye udfordringer. Og husk, at det gør dig stærkere i sidste ende.
De bedste ønsker om en god dag
Pigekbh
14 år15. november 2010 kl. 14:20
Tak for jeres søde opmuntrende svar.. det luner på sådan en "nedturs dag, som i dag"

Håber i får en dejlig aften

knus Tanja
14 år15. november 2010 kl. 17:01
Kl er nu 00.15 jeg burde egentlig ligge i min seng, dagen blev ikke så rolig som jeg havde lovet mig selv, til gengæld har jeg fået styr på en masse ting og ordnet nogle ting herhjemme.. blandt andet fået spartlet og malet i vores kommende soveværelse... vi skal have soveværelse i Camillas værelse... hun har lige fået et nyt værelse i over etagen... der gik jeg og malede fodlister, vinduer, loft, vægge og dørkarme i sidste uge og blev færdig med at stille møbler op her i weekenden, hun er lykkelig for hendes nye lækre værelse - (det er lidt mere teenage agtigt end det andet). i morgen kan soveværelse møblerne komme ned i det nymalede rum... elefantsnot har fanden skabt i vrede - er jeg sikker på... Camilla havde ved hjælp af elefantsnot hængt selvlysende stjerner op på en hel væg da hun fik (hendes forhenværende )værelset for et års tid siden, da var det nymalet, men "klistret" havde afgivet nogle "fedtpletter" da jeg pillede stjernene væk og de ville ikke gå væk, derfor måtte jeg male alle væggene om, så de blev ens... og så kunne jeg lige så godt spartle skruehuller når nu det skulle være... så jeg har brugt mine frustrationer konstruktivt i dag... jeg kunne dog ikke koncentrere mig til skydning i dag.. jeg plejer at skyde mellem 190 og 196 ud ag 200 mulige point - i dag skød jeg 184 men pyt... næste gang skyder jeg de 200 :-)

jeg er lige blevet færdig med at træne med vægte herhjemme i stuen, jeg var egentlig ikke klar over at klokken var så mange, jeg havde endda lovet mig selv at jeg ville tidligt i seng.. så mon ikke jeg skulle hoppe under bruseren og smutte i køjen, så jeg kan komme op og stå ansigt til ansigt med dagens udfordringer og forhåbentlig glæder i morgen... nat nat derude i skønne mennesker...
14 år16. november 2010 kl. 00:26
Det er super, at du kunne bruge energien på at udføre noget konstruktivt og dejligt derhjemme :) Håber din dag idag bliver bedre! Det vender jo som regel igen - men du kan tro jeg kender til de dage, hvor alt bare er trist og grå.
14 år16. november 2010 kl. 07:02
Så sagde vægten 82,3 idag :-)) selvom der ikke var sket noget igår er det aligevel et vægttab på gennemsnitlig 100 g om dagen... det ser ud til at vejret bliver stille og klart... så jeg tror jeg vil springe på cyklen og spurte 17 km - (jeg har en god rute herude, uden for meget trafik)

Hls1974 - ja man bliver altid i bedre humør, når man har fået gjort noget, man har sat sig for... senere i dag skal jeg have skilt vores seng af og stillet den ned i vores nye soveværelse og have smidt noget frisk sengelinned på og et lækkert nyt sengetæppe som jeg har fået af min mor i for tidlig fødselsdagsgave :-) så skal jeg bare have flyttet vores søns møbler ind i vores gamle soveværelse, så vi kan få kontor inde på hans "gamle værelse" så er børnenes værelser og stuen nemlig samlet ovenpå, så vi ikke er så langt fra hinanden i det daglige også når vi har gæster med børn på besøg...

nu kommer vores soveværelse til at støde op til vores nye walk in closet... og det ene af vores badeværelser med spa og vaskesøjle - det hele kommer til at gå op i en højere enhed og børnene er så store at de ikke lider overlast fordi vi sover i stueetagen...
14 år16. november 2010 kl. 08:30
højde 161 cm
Fra den 27 oktober (20 dage) til i dag er der sket dette...

da jeg vejede ca 90 kg var mit taljemål 103 - jeg er 161 cm høj (jeg har ingen mål fra da jeg vejede 96 -97 kg) bortset fra min overarm som var 47 cm - :-/ og så turde jeg ikke måle mere... men der er ihvertfald sket en kæmpe forandring... ifølge mine cm mål skal jeg faktisk ligge vægtmæssigt langt over det min bmi siger... så er jeg faktisk uhyggelig tæt på min personlige normale fedt % /vægt - men sådan er der jo så meget.. jeg er jo et lille muskelbundt.. smiler

den 27 oktober den 16 november
højde 161 cm højde 161 cm
vægt 85,7 kg idag 82,3 - 3,4 kg
underarm 23 cm idag 25 +2 ?? -(muller :-)
håndled 16 cm idag 15,5 -0,5
lår 60 cm idag 58 -2
læg 35 cm idag 34 -1
overarm 33 cm idag 31 -2
talje 84 cm idag 81 -3
hofte 107 cm idag 103 -4
røv 108 cm idag 104 -5
bryst (BH) 106 cm idag 104 -2

Der er sket noget... :-)
14 år16. november 2010 kl. 09:04
Nu havde jeg stillet mine før og efter mål op i 2 rækker med mellemrum og så kommer de frem i en stor klump... håber det er til at tyde :-)
14 år16. november 2010 kl. 09:09
Det er bestemt til at tyde og virkelig flot!! Rigtig fedt (hehe) når der er målinger til at bevise tabet!
Og 2 cm "muller", det er bare iorden!!!
14 år16. november 2010 kl. 12:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...