Mit U- Turn

Du læser en tråd i debat > vægttab


#51
Tak for en dejlig solskins hilsen. Ha' en god dag :-)
10 år27. april 2014 kl. 11:21
#52
Sådan ser tallene ud på kvit.dk
Cigaretter om dagen: 15 røg jeg inden rygestop
Penge sparet: Kr. 1,248.75
Dages ekstra levetid: 5.2
Dage som eksryger: 45
Status: Er glad
Antal stopforsøg: 4
Jeg er bare megastolt af mig selv.
Vægten har været oppe på 74,4 siden sidste Torsdag, men har nu været stabil 74 de sidste dage, så nu tror jeg på at det vender.
10 år1. maj 2014 kl. 10:35
#53
Wow - det er virkelig godt klaret! Tillykke med dag 45 som glad eksryger :D
10 år1. maj 2014 kl. 11:06
#54
Det er virkelig god læsning. Din opdatering strutter af ene positive meldinger.
Du er bare så sej, godt gået :-)
10 år1. maj 2014 kl. 13:19
#55
Hvor er det sejt! Hvad har du så brugt de sparede penge på? :-D

10 år1. maj 2014 kl. 22:56
#56
De sparede penge får jeg ikke noget ud af lige nu, da jeg tager rygestop pillen Champix. De er dyre, så det bliver vist udlignet med det jeg spare på smøgerne. Men på sigt.....
10 år2. maj 2014 kl. 07:26
#57
På sigt bliver du millionær! :-D Det er bare så godt at du kører røgfrit. Nyd det. :-D
10 år2. maj 2014 kl. 17:01
#58
76 dage.
76 dage har jeg været eks ryger. Det er vildt at tænke på. Jeg kan godt savne smøgen en gang i mellem. Mest om aftenen.
Vi har været til 2 konfirmationer, hvor der var rygere. Uha det var så fedt at kunne sige at jeg er holdt. Fordi jeg synes virkelig at det er dejligt ikke at være afhængig af smøgerne, men det har også været svært. Jeg har stadig dage hvor jeg føler mig trist til mode og ked af det. Ja helt deprimeret. En sygeplejerske som jeg arbejder sammen med siger at det er helt naturlig. Samtidig med rygestoppet er det bare ikke motiverende at se vægten gå den forkerte vej. OP- OP. Jeg bliver bare så ked af det. Jeg dyrker motion og kosten er også sund- jeg skriver kosten ind så jeg kan følge med. Men det ændre ikke en hujene fis. Vægten går ikke ned. Den svinger frem og tilbage. Nogle dage har den været helt oppe på 77 kilo. Det må da for søren snart gå nedad af.

I Mandags var jeg i Agger til ladywalk. Vejret var fantasisk og det var noget af en oplevelse. 5600 kvinder var der mødt op i det gode vejr. Jeg har lagt billeder op på tumblr.
Det var sent inden vi var hjemme igen, men var egentlig hel høj af oplevelsen. Det er ikke sidste gang jeg gør det.
Der er festuge i denne uge i byen hvor jeg bor og på Tirsdag er der Mgu- løb. Så her skal jeg ud på en lille løbetur på 5 km. Onsdag starter jeg på Bodyfit- noget nyt der er startet i fitness, så det bliver spændende at prøve.
Imorgen åbner vores friluftsbad for morgen og aftensvømning. Så jeg regner med at tage derned sommeren over og svømme lidt. Jeg har altid godt kunne lide at svømme, så det vil jeg til.
Nå det blev til en længere opdatering herfra.
9 år1. juni 2014 kl. 20:34
#59
Dejligt med 2 fridage. Solskinner og jeg har været ude at løbe en lille tur på 4 km. Det var dejligt men hårdt. Mine ben føles meget tunge. I aften skal jeg ned at svømme i friluftsbadet. Jeg er bange for at vandet er meget koldt, men nu skal det prøves.
Vægt hertil morgen 75 kg. Så der er noget at arbejde på. Æv- Æv.
9 år2. juni 2014 kl. 09:46
#60
Du gør det sørme flot. Sikke aktiv du er. Vægten driller dig lige nu, men jeg er sikker på at du får gang i vægttabet, igen :-)
9 år2. juni 2014 kl. 19:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });