Mit U- Turn

Du læser en tråd i debat > vægttab


#41
Det er rigtigt, der er altid godt vejr til Ladywalk. Det er 5. gang jeg skal gå i år. Det er super hyggeligt og skægt med den summen af kvindestemmer man hører, under hele turen.
10 år12. april 2014 kl. 09:22
#42
Jeg var med til LadyWalk sidste år i København, og der var godt vejr helt indtil vi kom retur, så begyndte det at regne. Jeg synes arrangementet som sådan er fedt, men så mange mennesker gør at det er stort set umuligt at bevæge sig i sit eget tempo - man bliver "klemt" ind i "kvindeslangen" og må så affinde sig med tempoet fordi det er umuligt at overhale. I den sammenhæng kan jeg bedre li' ECCO Walkathon - der kan man også selv vælge hvilken af de velgørende organisationer man vil støtte :)
10 år12. april 2014 kl. 18:10
#43
Fridage.
Igår startede mine fridage har i påsken. Jeg skal arbejde i weekenden og skal vi skal fejre sønnens fødselsdag fredag. Så mine fridage skal nok blive godt brugt. De sidste to dage har jeg været i haven. Der er så meget ukrudt, så jeg er startet på at grave planter op, fjerne ukrudt og så få planterne ned i jorden igen. Lidt efter lidt. Det er hårdt arbejde og det kan mærkes i lårene. Man skulle tro jeg har været ned og træne i fitness. Ærgeligt at det begyndte at regne i dag da jeg var godt i gang i haven. Nå men der skulle handles ind til i morgen.
I denne uge har børnene lavet aftensmad mens jeg har været i haven. Vi har været omkring madbanditten og fundet gode opskrifter. Mandag var det hakket kød på pind, salat og hjemmelavet naanbrød. Tirsdag var det marineret kylling på pind, salat. Begge dage lavede børnene kartofler som de fik til. Igår stod det på Chili con carne, ris og naanbrød. Uha det smagte bare godt det hele. Dejligt at børnene synes at det er sjovt at lave mad.
Heldigvis er der ikke kommet flere kiloer på , men stabil vægt denne uge.
I følge kvit.dk har jeg været røgfri en måned nu - Fantastisk.
10 år17. april 2014 kl. 19:49
#44
Tillykke med den røgfrie måned. Er det ikke bare fedt? :-D

Det lyder godt med havearbejdet og lårene. :-)
10 år18. april 2014 kl. 06:51
#45
Tillykke med den første røgfrie måned. Hvor er det flot klaret.
Dejlige børn du har, at de støtter dig i din proces men kostændringer - og sikke noget lækkert mad de laver.
Havearbejde = god motion :-)
10 år18. april 2014 kl. 09:19
#46
Takker.
Jeg har før forsøgt at holde med at ryge, men efter en uge har jeg startet ossepinden igen. Så det her tror jeg på. De sidste dage har dog været en prøvelse. Jeg har bare haft sådan lyst til at ryge. Jeg har været sur, træls og ked af det på en gang. Det har nok også været en prøvelse for mine omgivelser. Men jeg har holdt mig aktiv og været i haven og ordnet lidt mere jord. Derudover har mine køkkenborde fået en gang med sandpapir og olie. Så det hjælper at få tankerne på noget andet og holde sig aktiv.
10 år21. april 2014 kl. 20:52
#47
Uha- som jeg synes de kilo driller mig. + 1 kilo siden i sidste uge. Nu må jeg vist være lidt seriøs med kost og motion. Men det kræver motivation og den skal jeg lige have fundet et sted. Der er kun en til at gøre det- og det er mig selv.
Rigtig god weekend til alle.
10 år25. april 2014 kl. 09:24
#48
God weekend til dig også - ikke slå dig selv i hovedet for + 1 kg. Du har jo også gang i projekt røgfri, som går skidegodt. Tillykke med "over en måned"... Det er jo en heftig ting at kombinere med "seriøs med kost og motion"... Så en dag ad gangen - så skal du se - så kommer motivationen til både det ene og det andet. God weekend til dig.
10 år25. april 2014 kl. 14:13
#49
Ja jeg ved det. Men min tålmodighed og en ting af gangen er en svær ting.
Nå men nu er det weekend solen skinner. Jonas har drengene fra hans klasse til film aften i anledningen af hans 14. års fødselsdag. Så huset er invarderet af 15 friske drenge. De har spist pizza og skal nu til at se film. Imorgen står den på Kondi cup i Nr. Nissum hvor datteren er fra i dag indtil søndag. Så vi ved godt hvad weekenden skal bruges til.
10 år25. april 2014 kl. 18:33
#50
Lige en morgenhilsen herfra sommerhuset. Hvor er det dejligt at vågne op til solskin og godt vejr. Jeg har været på en lille løbe/ gåtur langs stranden. Det var bare så dejligt. Så nu er vi klar til en dag i hallen i Nr. nissum, hvor datteren er til kondi cup.
10 år27. april 2014 kl. 09:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });