Hej Michael og Kis - tak for jeres omsorg ;-)
Jeg tror knæet har haft godt af ro, smerterne er aftagene og det føles ikke helt så varmt længere, så jeg er ved frisk mod.. tager dog en slapper igen i dag - det der med at udfordre skæbnen, det går jeg ikke ind for - jeg skulle jo gerne være klar til zumba inden længe...
Vægten sagde 76,7 så plus 100 g til morgen - men det tager jeg ikke som en vægtøgning (var nemlig ikke på "tønden" igår he he) så der må jo komme et naturligt vægttab i løbet af dagen satser jeg på :-)
Jeg jubler inden i over at turen fra 80 og hertil er gået så glat.. og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at jeg nok skal nå mit endelige mål - men hvornår det tør jeg ikke satse 100 % på.
Mit endelige mål er ikke kun et spørgsmål om en bestemt vægt - for mig betyder det at jeg har elimineret alle de fedtdepoter der skæmmer min krop - og kroppen er blevet strammet op så man vil kunne se markering af mine muskler - men på den feminine og lækre måde... og det skal nok lykkes.. vægttabet er nok nået inden for det næste halve år, trimningen af kroppen og vægtvedligeholdelsen bliver en livsvarig beskæftigelse.. men det gør ikke noget, når først jeg har nået mit mål, er der ikke noget jeg hellere vil, end at holde det ved lige.
Håber i får en dejlig dag
stort knus Tanja
#52 af Tanjaknoth (slettet)
Er meget missundelig.. altså på at du er hjemme og nyde Sneen dale ;o) Nej pjat..
Men virkelig uheldig med det knæ. Sådan et skal ikke knase :-)
Få du lidt is på knæet medens du ligger der, men husk smertelindring med kulde kun virker de første 15 min. så der er ingen grund til at beholde isen på længere end det.. derpå pause i 45 min.
Og kom så til lægen i morgen.. :-)
Ville måske endda tage direkte på skadestuen i morgen, for knæet skal jo fotograferes.
Men det var jo bare lige en løftet finger fra skibslægen ;o)
Det er helt ok at tage til læge.. Selvom vi jyder normalt ikke er meget for sådan noget.
Knus
Michael.