Hej Tanja,
Ja jeg er her skam også stadig.. Er selvfølgelig helt enig i at familien kommer først i det tilfælde..
Det sagt er jeg naturligvis også glad for du stadig har tid til os.. Specielt til alle de nye herinde.. Er sikker på de ligsom jeg har og vil nyde godt af din energi herinde..
Stort Knus
Michael.
#222 af Store_Michael (slettet)
Sascha tusind tak for komplimenten og stort tillykke med vægten - super flot.. så skal du bare helt på højkant.
Varme hilsner til alle i skønne mennesker
Tanja
Ps jeg kommer nok mest på om aftenen da jeg har sønnemand hjemme lige i tiden, han får hjemme undervisning indtil vi har fundet en egnet skole til ham.
Dette bevirker også at tiden til motion bliver begrænset, mit næste delmål må være at komme ned på 75,00 til den 1 marts, det er et meget lille men opnåeligt mål og det hjælper jo altid på motivationen at "binde" sig til at komme herind og fortælle hvordan det går. så taber jeg mig mere end det halve kg på 14 dage, så er det kun glædeligt.
Jeg er forresten stadig røgfri, hvis nogle skulle være i tvivl.. så jeg er faktisk stolt over at vægten kun har svinget et par hundrede gram op og ned og ellers har holdt sig på 75,5 jeg har dog ikke været under de 75,5 så det kunne være skønt at nå mit mål denne gang.
Bare tanken om at der så kun er 5 kg ned til 60.erne det er da vildt fedt.. og meget overskueligt.
kan i have en dejlig blæsende tirsdag derude.
knus