Kære Kis Tak skal du have :-) Den eneste ulempe ved min størrelse er at folk mener at jeg ikke skal tabe mig mere... jeg får det næsten at vide dagligt og er nærmest tvunget til at fortælle folk hvad jeg vejer, for at forsvare at jeg gerne vil tabe mindst 10 - 12 kg mere... Jeg er jo ligeglad med at dele min vægt med jer herinde.. Men folk i min omgangskreds kan jo hurtigt regne sig frem til HVOR meget jeg har vejet da jeg var størst og egentlig er det jo ligegyldigt, men jeg har været meget flov over at jeg har ladet mig selv blive så stor, selvom jeg ikke har kunne skjule min størrelse for omverdenen - virker det stadig voldsomt at sætte tal på.
Vægten stod stabilt på 76,5 til morgen - er endda blevet ramt af den kvindelige cyklus - så jeg er da imponeret over at jeg ikke har taget på i væske - men det gjorde jeg nu heller ikke sidste gang..
I øvrigt er det utroligt nok, at der ikke er en eneste, der under min vægtøgning kommenterede det.. folk har bare set til i tavshed mens jeg bare voksede, Men hvem kommer også hen og siger - hvadså søde - er du ikke gået hen og blevet lidt småfed... ?
Folk har meget lettere ved at kommentere, når det går den anden vej - på både godt og ondt - et par stykker er direkte negativ over mit vægttab og det sårer mig.. men som jeg også er kommet frem til i tidligere indlæg, må det være dem og ikke mig der har et problem..
Kan i have en dejlig dag derude
knus
#92 af Tanjaknoth (slettet)
Så lige dit målskema hvad andet kan jeg sige end
du har ihvert fald flotte mål wau:-) Det skyldtes helt sikkert din store indsat både med sund kost kombineret med motion. Det er jeg ikke i tvivl om.
God dag til dig og alle i andre
Knus kis