Er i fuld gang med at male køkken, et frygteligt stort køkken på 9x9 m - 81 m2 (det var det jeg faldt for ved huset i sin tid, nu er det nærmest en forbandelse, da det kræver sin mand/kvinde at holde rent der)
men det må da sætte fut i forbrændingen, de sidste par dage uden hund, har givet mig rengørings flip og hele hytten har fået en ordentlig omgang, jeg har ikke sovet mange timer de sidse mange dage men nu er jeg snart færdig med at endevende det hele...
Jeg er desværre faldet i røgfælden de sidste par dage men har lovet mig selv at stoppe igen i morgen...
jeg venter med at gå på vægten til den 1 marts men er sikker på at jeg nok skal nå mit mål på det halve kg.
Hvis jeg når det, vil jeg sætte mig et mål på 2 kg i marts så jeg kommer ned på 73,00 det er ikke nogle særlig vilde mål i forhold til hvad jeg hidtil har opnået, men jeg er bare såå stolt over at jeg i det mindste har holdt vægten under mit rygestop...
Jeg håber i får en dejlig dag derude..
knus Tanja
#242 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg ved det må være hæsligt ikke at have ham, og så møg hamrende tomt når man går hjemme i huset. Jeg kender det alt for godt!!
Vi har "nemmere" hunde nu, efter den sidste rottweiler gik bort valgte jeg jo at have en pause.
Men uden hund, det kunne jeg ikke. Elsker mine hunde (golden og gravhund), men savner stadig rottweileren hehe.
Det bliver nemmere, det ved du jo. Bare så synd for dig, når der nu er så rigeligt at kæmpe med i dit liv!!
Varme kram og tanker, Trif.