Tanja K. rejsen mod det endelige mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: re: Tanja K. rejsen mod det endelige mål
Meget ubehagelig tastefejl :-)

Calcit: Beklager at jeg misforstod dig. Som Tanja skriver, kan det være svært med de skrevne ord, når man ikke har kropssprog og mimik at forholde sig til :-)
14 år4. januar 2011 kl. 16:11
Nu vil jeg snart begive mig ud i den nylagte sne og kører de 16 km til ålborg - jeg har lovet ungerne at de skal i bilka og se om der er noget de kan bruge deres julegavepenge fra farfar til - der skulle jo nødig gå møl i dem - Min kære mand har fri fra arbejde kl 19.15 og han arbejder ude i Nærheden af Bilka, så ham kan vi kidnappe når han har fri og spise lidt sen aftensmad ude i byen.

God aften til jer derude ;-)
14 år4. januar 2011 kl. 17:06
Sikke en tittel tråden har fået. Ja, jeg er måske den eneste som ser sammenhængen mellem Tanja K og damarks stolthed Tom K.. begge fra Nordjylland...
Ja det kunne såmænd ha' været titlen til en bog.

Men ok, i er jo også forbilleder begge to ;o)

Sømanden har fået vand under fuserne igen. Julens strabadser er bag os. Nu ser vi fremad..

Velkommen i det nye år Tanja,

Stort Knus
Michael.
14 år5. januar 2011 kl. 02:40
Wuuuhuu og Kæmpe chok... på den positive måde - vægten stod på 76,9 til morgen - jeg måtte ind på mit wii ballance board og tjekke efter - men den er sgu god nok - nu sker der da noget igen oven på 14 dage med jul og nytår.

Hej Michael godt at du er tilbage her på madital - så har du 5 mdr ude på søen til at omforme dit korpus og vente på at din rugende frue snart klækker - det bliver da skønt for dig at komme hjem som en sundere og slankere udgave af dig selv.

Glade hilsner

Tanja
14 år5. januar 2011 kl. 09:03
Hej Tanja
Jeg jubler med dig:-)
Stort tillykke med den nedadgående kurve...smiler
Jeg var ud at gå men kun en time da der var glat under sneen, men en dejlig frisk tur.

Ha`en god dag.

Knus kis
14 år5. januar 2011 kl. 11:06
Hvor er det sejt!!!! Flot gået Tanja!!!
Det var et godt chock - bedre end at skrive 88 ikk hehe

Knus Trif
14 år5. januar 2011 kl. 11:50
Tusind tak for at du jubler med Kis - ja min kurve står nærmest lodret nedad he he det er skønt - Trif - ja for søren da - der var ca 11 kg til forskel der... huh - jeg er glad for det boost jeg har fået - tror kroppen har haft godt af 14 dage med slappe tøjler - jeg har jo motioneret stort set hver da i julen men tilgengæld spist nogenlunde den mængde energi kroppen har haft brug for. Nu virker det som om min krop har tænkt sig at opføre sig som da jeg startede med at tabe mig. så der er da noget godt ved at jeg har stået næsten stille i 14 dage.

stort knus.
14 år5. januar 2011 kl. 12:35
Hej Tanja

Ja det er bare så fedt de dage hvor vægten endelig rykker:-)

Jeg studsede lige over du nævner Zumba til Wii. Men når jeg googler den, står der at den først releases til 11/2 - er det en ældre version du har ?

Hvordan virker den, skal du bruge remote/danseplade eller hvad?
14 år5. januar 2011 kl. 13:28
Vejle - Min kære mand har en ven som har hentet zumba til wii i usa - så det er godtnok det der kommer til danmark, jeg har bare været heldig at få det noget før... man skal bare bruge den alm fjernbetjening uden nunchuk - jeg har lige bestilt sådan et mave bælte på nettet hvor man skal have betjeningen i. men indtil nu har jeg den bare i hånden og det virker også fint nok... man åbner op for flere danse efterhånden som man bliver bedre. der er en del hvor man kan lære trinene. og så er der små danse på 4 -5 minutter og så er der hele programmer på 20 og 45 minutter som er ligesom hvis man går til det hvor man følger instruktøren på skærmen. der er også en kalender hvor den notere hvor lang tid man har danset og hvilket niveau man har danset. den vinger også de gennemførte programmer af når der er blevet åbnet op for mere avancerede danse - det er virkelig sjovt, giver sved på panden og god energi.

I starten følte jeg mig som en klodset elefant når jeg skulle danse trinnene men man lærer det efterhånden, (husk at have en flaske vand i nærheden, det har man brug for undervejs) og hvis man har i baghovedet at det ikke er vigtigt at man ser perfekt ud men bare sørger for at danse så godt man kan med samme energi, så får man virkelig meget ud af det.

Du har noget at glæde dig til...

mange hilsner Tanja
14 år5. januar 2011 kl. 13:41
OK - tak

Har lige hørt om den til Xbox kinect, der kan man se sin avatar klumre på skærmen og se billeder af sig selv bagefter - føj ;-)

Jeg går til Zumba med instruktør 1½ time to gange om ugen, der er heldigvis ingen spejle, men hun lægger somme tider små film på Youtube så kan man se sig selv - hvis man tør.....

Selv om jeg ikke bryder mig så meget om at være eksponeret på den måde, så er det faktisk viiiiiiildt fedt at jeg der kan se at jeg taber mig
14 år5. januar 2011 kl. 13:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...