os som vil vedligeholde vægten.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#51
re: os som vil vedligeholde vægten.
Tak turbomoster ;-) jeg skal gøre hvad jeg kan for at leve op til det ;-)
og tak for det venlige spark , det hjalp at der bare var en der troede på én ;-)
forsæt endelig med det ;-) af og til
knus lise
12 år10. november 2011 kl. 16:34
#52
re: os som vil vedligeholde vægten.
åh nu kom jeg til at skrive under min datters log on,
men det var mig , flittiglise ;-)
12 år10. november 2011 kl. 16:35
#53
re: os som vil vedligeholde vægten.
ja, turbomoster det mente jeg
Dejligt I er enige - har haft en skoddag.....ok...
12 år10. november 2011 kl. 17:17
#54
re: os som vil vedligeholde vægten.
Calcit - tænker på dig og håber, at du ikke skal have flere af de skoddage foreløbigt :O(( - op med humøret igen søde - trøstekram fra mig og ja så er jeg helt med på 2 tråde :O))

Lise - kunne læse at det var dig, hi hi og selvfølgelig tror jeg på dig, du er bare så sej :O)) kram
12 år10. november 2011 kl. 17:29
#55
re: os som vil vedligeholde vægten.
hej turbomoster

hi hi du er bare en skat, nu sover jeg godt i nat ;-)
og er frisk til en ny dag ;-) og en fredag uden alt for meget guf ;-)

go weekend alle sammen
knus lise
12 år10. november 2011 kl. 21:53
#56
re: os som vil vedligeholde vægten.
ok venner laver nu 2 tråde...:Vedligeholdernes holdeplads.

og Vedligholdernes Fredags vejetråd


12 år10. november 2011 kl. 22:23
#57
re: os som vil vedligeholde vægten.
Det er vel fair nok at jeg melder ind selvom jeg lige mangler et kilo eller to inden min 'egentlige' vedligeholdelse? Jeg er jo under mit endelige max, så det burde ikke være et problem? :)
12 år10. november 2011 kl. 22:46
#58
re: os som vil vedligeholde vægten.
selvfølgelig Ablanu...vi kan jo ikke forvente det er minrde en gang i mellem, bare skriv i trådene det er det de er lavet for ;-) Dejligt I synes det er ok....
12 år10. november 2011 kl. 22:55



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });