os som vil vedligeholde vægten.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#31
re: os som vil vedligeholde vægten.
Ser lige om flere kommer til de næste dage.....så beslutter vi hvad vi gør her...
12 år7. november 2011 kl. 10:41
#32
re: os som vil vedligeholde vægten.
Super ellers er vi da bare 6 til at starte med - må jeg foreslå, at vi skriver lidt om, hvordan vi lever og spiser, er i byen osv. - nu var jeg feks.ude og spiste vild meget hele dagen i går, så vejer lige 900 g mere her til morgen - jeg mener, at vi også på den måde kan lære, hvor hurtigt vægten går ned igen og hvor meget man egentlig kan tillade sig osv. før det går helt galt - bare en ide :O)
12 år7. november 2011 kl. 11:55
#33
re: os som vil vedligeholde vægten.
Kunne i hvert fald være godt at vide lidt om hvordan andre vedligeholder :)
12 år7. november 2011 kl. 12:25
#34
re: os som vil vedligeholde vægten.
ja enig.....der et lidt en følen frem....
12 år7. november 2011 kl. 12:52
#35
re: os som vil vedligeholde vægten.
i dag /aften vil jeg gøre det, at jeg går en rigtig lang aftentur, trods mørket. har fået en gul vest til datteren og jeg med reflekser så nu er der ikke flere undskyldninger ;-)
arh vi vil nu gerne gerne gå også de lange ture med et stramt dag program gør nu, at vi går om aftenen. ;-)
I aften skal jeg vende et lille overskud til en del forbrædte kcal der så gør jeg alligevel ender med et acceptabel underskud ;-)

motion er vejen frem for mig, der så gør jeg kan vedligeholde ;-)
lise
12 år7. november 2011 kl. 17:23
#36
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jeg har spist normalt til morgenmad og frokost, men hovsa så røg der lige et stk. rolade ned til kaffen hos min datter - vægten siger nu lige før aftensmaden 58,6 så minus 300 g siden i morges, selv om jeg har spist og drukket masser af kaffe :O))

Rigtig god aftentur til dig Lise :O)
12 år7. november 2011 kl. 18:00
#37
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jeg vil også gerne være med til at vedligeholde vægten :b
12 år7. november 2011 kl. 21:13
#38
re: os som vil vedligeholde vægten.
mange tak turbomoster ;-)

kom ud at gå, men fik nok rigelig væske og senere i seng, tror det er det der er årsag til stigning på vægten i dag. ;-)
klør på igen ;-)
skønt der er kommet liv herinde igen ;-)
12 år8. november 2011 kl. 07:09
#39
re: os som vil vedligeholde vægten.
Ja Lise, nu må vi holde den kørende - dejligt at du kom afsted i går og vægten kan godt stige lidt, efter en god gåtur, men så rasler det også pænt af igen over de næste par dage :O))

Min vægt til morgen 58,4 så her rasler søndagens store madindtag også af igen :O))
12 år8. november 2011 kl. 08:30
#40
re: os som vil vedligeholde vægten.
herligt turbomoster
du har bestemt også gjort det flot, med et stort vægttab ;-)stort tillykke til dig også ;-)
12 år8. november 2011 kl. 17:28



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });