os som vil vedligeholde vægten.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: os som vil vedligeholde vægten.
ja, men det var ikke ment som et surt opstød Kis....det er skønt vi kommer med vores egne bud....dialogen her er sindssyg vigtig det gælder os alle...smiler...
12 år11. september 2011 kl. 11:03
#12
re: os som vil vedligeholde vægten.
calcit jeg kan slet ikke undvære dine kommentarer...smiler
12 år11. september 2011 kl. 11:15
#13
re: os som vil vedligeholde vægten.
smiler tilbage : I LIGE MÅDE;-D
12 år11. september 2011 kl. 11:19
#14
re: os som vil vedligeholde vægten.
jeg vælger at tælle kalorier jeg er bange for det smutter hvis jeg ikke gør det.....målet er bare de 68....
12 år13. september 2011 kl. 19:27
#15
re: os som vil vedligeholde vægten.
hvor tit vejer du dig og tæller du kalorier...?
12 år16. september 2011 kl. 16:51
#16
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jeg vejer mig 1 - 2 g ugen
Tæller kun ca kalorier i hovedet. men ikke når jeg er i byen.
Gemmer ca 300 kcal til om aftenen
12 år16. september 2011 kl. 17:02
#17
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jeg vejer mig både morgen og aften, fordi det giver mig et godt prej om, hvad jeg kan tillade mig uden at tage på - min morgen vægt har nu i 14 dage svunget frem og tilbage mellem højeste vægt 59,5 og laveste vægt 58,8 - så jeg klager ikke og har haft rigtig mange hyggeaftener :O)) - jeg spiser omkring 1300 kcal. om dagen og er 164 cm høj :O)
12 år16. september 2011 kl. 18:32
#18
re: os som vil vedligeholde vægten.
Mit problem er om aftenen jeg er meget sulten....både efter rigtig mad og sødt....synes det er eksploderet....og her kan dagens indtag eksplodere....har I andre oplevet det i starten af vedligehold? Efter aftensmaden plejer jeg at tage et krus kaffe med en enkel fiberskorpe eller en småkage.....men jeg har lyst til rugbrød og mere....det er nyt det her...
12 år18. september 2011 kl. 20:48
#19
re: os som vil vedligeholde vægten.
Hej Calcit, jeg har oplevet præcis det samme. Jeg nåede egentlig mit mål i marts, og har til nu taget 7 kg på igen. Det er bare SÅ frustrerende og irriterende!!
Men min aftensult er enorm og sjældent til at styre...
Lige som du har jeg en del udfordringer i hverdagen og måske er det med til at provokere sulten!?

Du er så sej, jeg kommenterer ikke så meget - men følger nogle tråde, din bla. Og synes du er imponerende!!!
Håber du får kontrol over sulten...

Kh Trif
12 år18. september 2011 kl. 20:57
#20
re: os som vil vedligeholde vægten.
Nææh, jeg synes slet ikke det er så galt om aftenen...
men om morgenen kan jeg sagtens blive ved med at spise, men efter morgenmaden, føler jeg ikke sult resten af dagen.
12 år18. september 2011 kl. 23:11



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });