os som vil vedligeholde vægten.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#21
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jo tak, jeg har også en enorm appetit om aftenen - kan lige have spist aftensmad og så skriger min krop efter noget sødt, (så alså aftensmaden udløser det) så jeg kværner gerne en halv pose vingummi plus evt. en frugsalat om aftenen - man føler sig som en hel narkoman og kan slet ikke styre det, øv øv - men jeg tager så ikke på af det, men taber mig stadig lidt indimellem. - derimod spiser jeg af nødvendighed om dagen, for der er jeg næsten aldrig sulten og heller ikke efter noget sødt. - godt nok en underlig krop man har, men sådan har det altid været for mig :O))
12 år20. september 2011 kl. 08:11
#22
re: os som vil vedligeholde vægten.
har tænkt lidt over der var en der skrev at så skal man lugte til noget vanilliesukker så narres hjernen og man har ikke trangen efter 5 min.....det må jeg da prøve.....

Ja altså i løbet af dagen har jeg ikke de store problemer...det er når mørket falder på...
12 år20. september 2011 kl. 13:38
#23
re: os som vil vedligeholde vægten.
Det går faktisk forbløffende godt med at holde vægten...det er fantastisk.......nu må man jo ikke blive overstadig.......men det er helt nyt for mig at klare.....de 67,3 er fint.....det gælder om at holde den mængde af indtag og ikke forøge......det er der kunsten ligger......
12 år17. oktober 2011 kl. 11:39
#24
re: os som vil vedligeholde vægten.
Er der nogen som har mod på vi laver vor egen vedligeholdsvægt gruppe her?
Du mangler måske lige de sidste par kilo men er tæt på målet, ikke mere. Eller vægten er fin nu efter et vægttab....
Du vil holde vægten....som fast mål.

Vi vejer og retter ind. Med de udfordringer der er som vedligeholder....hvor ofte der skal vejes besluttes i samråd.

Jeg vil godt have feed back...
12 år6. november 2011 kl. 11:08
#25
re: os som vil vedligeholde vægten.
Jeg er med på sådan en vedligeholdelsesgruppe.. Jeg er meget snart i mål, og jeg regner i hvert fald med at lege vedligehold i julen, så der ville det være rart :)
12 år6. november 2011 kl. 11:25
#26
re: os som vil vedligeholde vægten.
hej calcit
jeg er kommet lidt fra målet på bmi 25
med en vægt i dag på 72kg
70.5 kg for at bmi er præcis 25
men ønske målet er jo de 66kg
så du må beslutte om jeg stadig hører til her ;-)
lise
12 år6. november 2011 kl. 17:23
#27
re: os som vil vedligeholde vægten.
vi kan alle sammen glide ud, det er derfor vi er her ;-) vi skal jo bare nå at fange det op før det går galt.....
12 år6. november 2011 kl. 17:41
#28
re: os som vil vedligeholde vægten.
hej calcit
du har ret , der vil være udsving. hvilket jeg har haft den sidste måned. verden ser allerede meget bedre og lysere ud i dag , med en vægt på 70kg. er jeg tættere på slutmålet :O)
lise
12 år7. november 2011 kl. 05:15
#29
re: os som vil vedligeholde vægten.
Hej Calcit - Super god ide og Jeg vil rigtig gerne være med :O))

Jeg nåede i mål med 58 kg og BMI 21,4 (ialt minus 17 kg) d 27.09. 2011 - min vægt svinger mellem 57,5 og 58,0 kg :O))
12 år7. november 2011 kl. 07:27
#30
re: os som vil vedligeholde vægten.
jeg vil gerne være med vejer 84,9kg.
vedligeholdesvægt 84,3kg
ønskevægt 77,4kg
12 år7. november 2011 kl. 07:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });