os som vil vedligeholde vægten.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#41
re: os som vil vedligeholde vægten.
ja underligt det sker først senere...
12 år8. november 2011 kl. 18:29
#42
re: os som vil vedligeholde vægten.
Ja Calcit, syntes at jeg oplever det tit, masser af motion viser sig først hen over ugen - Tusind tak Lise, jeg har også kylet ALT mit gamle tøj ud og skiftet hele garderoben, så jeg tager det ALDRIG på igen - må med skam indrømme at jeg kvæler 75 g (en halv pose) Paletti vingummier fra Katjes, næsten hver aften og alligevel har jeg tabt det jeg ville og holder vægten, men mine vingummier, kan jeg sku ikke undvære, hi hi
12 år8. november 2011 kl. 19:03
#43
re: os som vil vedligeholde vægten.
Du har ret, men det er først denne gang jeg har lagt mærke til det. Der sker ikke noget før 2 dage efter....vigtigt der kunnme man jo have nået til den berømte sætning: Så kan det også være lige meget...
12 år8. november 2011 kl. 22:07
#44
re: os som vil vedligeholde vægten.
hej turbomoster

ja hen over de 5 år hvor jeg har smidt mange kilo , har jeg også fået mine "popcorn" jeg vejede simpelthen 30-60gram af. og i en skål så er det faktisk meget, hvor jeg på den måde ikke følte mig snydt , når de andre guffede alt muligt andet ;-) i perioder var det også hver aften.

men nu kan jeg ikke tage at nålen på vægten går over de 70kg og jeg vil altså ned på de 66kg igen også inden jul. har regnet ud at der er 46 dage til det vil sige jeg har 4 x 10 dage til at smide de 4 kilo, så det er muligt. skal bare køre stramt og ikke noget ekstra.

calcit : den der med , så kan det også være lige meget. fald jeg også tilbage på gang på gang førhen i tiden . men har ikke sagt det en eneste gang i 5 år.

vi vil være slanke resten af livet, så det siger vi slet ikke mere vel ;-)
lise
12 år9. november 2011 kl. 05:18
#45
re: os som vil vedligeholde vægten.
Dejligt at der også er plads til lidt hygge - Lise jeg krydser alt for, at du når i mål inden jul og det er ikke urealistisk, så det GØR du :O))

Nej ordene, at så kan det også være lige meget, findes ikke mere i vores verden :O))
12 år9. november 2011 kl. 08:26
#46
re: os som vil vedligeholde vægten.
Ang. tanker om en vedligeholdsgruppe...

Foreløbig er vi 6:

Toxbi
Flittiglise
Turbomoster
Ablanu
Biologi c
calcit.

Hvordan gør vi uden det bliver rodet...
selv synes jeg det bør være 1 gang om ugen, fredag vi kan altid ændre om der skal være længere imellem.
Men vi melder ind hvordan det går med at holde vægten.
Hvor vores mål er + - 1-2 kilo...

Evt en tråd til vægten og en til udfordringerne ...bliver lige lidt forvirret hvordan vi gør.

Men formålet er en levende tråd hvor vi drøfter de udfordringer der er med at holde vægten....hvad synes du?
Hvordan gør vi bedst...?Hvem står for det? eller skriver vi bare ind...den dag...
12 år10. november 2011 kl. 13:51
#47
re: os som vil vedligeholde vægten.
Lyder godt med to tråde, en kun til vægt og en til diverse 'strabadser'.. Fredag er fin vejedag for mig, og +/- 2kg lyder fint, i hvert fald for mig (regner med at sige max 60kg for mit vedkommende)..
Jeg kan godt prøve at styre vægttråden, hvis det er, så vi lige kan få et enkelt indlæg med lidt opsummering af, hvordan det går.. Evt med et lille los til at komme i gang (enten i den ene eller anden retning)..
12 år10. november 2011 kl. 14:42
#48
re: os som vil vedligeholde vægten.
hej calcit
lyder som en god ide med to tråde ;-)

en til vægt
en til udfordringerne af selve vedligeholdelsen ;-)

fredag er ok vejedag for mig. en vejedag midt på ugen for mit vedkomne og en sidst på ugen, skulle gerne afholde mig fra alt for store udskejelser i weekenden.

har kørt stramt de sidste dage for søndag skreg vægten 72kg og jeg blev helt ræd, heldigvis har det lønnet sig og vægten var i går og i dag på 70kg.

nu mangler jeg bare 4 kilo til ønske målet. bmi er dog under 25 igen.... jubi

lise
12 år10. november 2011 kl. 14:55
#49
re: os som vil vedligeholde vægten.
Hej alle.

Fredag er også en fin vejedag for mig, jeg vejer mig alligevel hver morgen :O))

Jeg ved så ikke helt med de to tråde - mener i en til fredagsvægten og en hvor vi bare skriver, hvad vi spiser og hvad der sker ved det osv. ??
12 år10. november 2011 kl. 15:31
#50
re: os som vil vedligeholde vægten.
Lise - super flot, at du kom tilbage på de 70 kg SÅDAN og hvad gør det så, at man hiver en enkelt dag ud af kalenderen, vi er jo hurtig tilbage igen :O))

Min vægt til morgen sagde 57,6 så jeg glæder mig til and med hele svineriet i aften - selvfølgelig med måde altså :O))
12 år10. november 2011 kl. 15:35



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });