Hej Stine, Det var en rigtig trist nyhed. jeg har virkelig ondt af dig. Har desværre set det rigtig mange gange hos mine kollegaer. Herude, skilsmisse-procenten er meget høj for os søfolk.
Når det så er sagt, så vil jeg sige at alle jeg har mødt herude er kommet rigtig godt igennem det. Her tænker jeg personligt for den enkelte. De har været tvunget til at starte på en frisk, og er kommet ud på den anden side med fornyet livsmod. Har endda en kollega som var svær overvægtig, han fik efter skilsmissen styr på kroppen og er nu normalvægtig. Tillige er han nu gift igen, og venter barn i skrivende stund..
Det er aldrig sjovt.... Bestem dig for at det er DIG som kommer ud af det som vinderen. Her tænker jeg ikke på alt det slåssen og skrigen om hvordan boet skal deles. Nej jeg mener personligt. Vis Ham at du kan selv på den "fede" måde. At du har overblik og overskud til at være den herlige person du uden tvivl er... Han har "tabt" dig - ikke omvendt... :-) og han har selv valgt det...
Ønsker dig alt det bedste i tiden der kommer.
Stod du her skulle du have en stor krammer...
Knus
Michael.
#72 af Store_Michael (slettet)
Alt held og lykke herfra, sender dig mange glade tanker og et kram må vist være på sin plads efter sådan en trist besked!!