Hej Twixen - velkommen til... du kan tro vi er mange der vil heppe på dig - her i forrummet er der et kanon godt sammenhold og vi støtter,bakker op og giver hinanden et kærligt lods bagi når det er tiltrængt.. du er landet det helt rigtige sted, i løbet af ingen tid vil du føle dig som en del af vores "lille samfund"
varme hilsner
Tanja med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg er spritny her på madital. Jeg vil spare jer for den lange historie, der har ført mig til den kampvægt, jeg har i dag. Jeg gider ikke engang at høre på mine egne undskyldninger mere! Nu skal det altså være slut. Jeg gider ikke være overvægtig mere. Nu vil jeg se fremad og behandle min krop med den respekt den fortjener :-)
Jeg skal tabe mig 14 kg. for at komme ned på den vægt, jeg tidligere har erfaret har passet til mig, dvs. 68 kg.
Udover at indtaste mit fødevareindtag i madital, skal jeg i gang med noget organiseret motion. Jeg vil starte op med spinning. Noget jeg har prøvet for mange år siden med gode resultater. Det glæder jeg mig faktisk helt til at komme i gang med igen :-) Derudover har jeg mulighed for at dyrke yoga nogle gange om måneden. Det har en skøn effekt på mit sind. Endelig er det også en stor mental omvæltning for mig at skulle til at tænke over, hvad jeg spiser. For jeg har bare puttet i mig, hvad jeg har haft lyst til.
Det er jul om lidt, men de fleste julefrokoster er overstået for mit vedkommende, så med omtanke tror jeg på, at jeg klarer mig hæderligt gennem juleferien.
Jeg håber, at I hepper på mig :-)