Tak til madital ? 77 til 65 kg.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#41
Status 63,4 kg. Mål 60 kg.
Jeg har kun taget 200 g på i en uge, hvor fire dage blev tilbragt i sommerhus med dertilhørende hyggespisning. Det synes jeg faktisk er helt godt gået og tegn på nye vaner. Både at jeg ikke overspiser, og at jeg får gået nogle ture undervejs. Så skal jeg "bare" tabe mig et kilo i denne uge, da en ny ferie lurer om ca. 10 dage, hvor der også gerne skal være plads til lidt lækkerier...
7 år7. juli 2016 kl. 09:37
#42
Status 64,6 kg. Mål 60 kg.
Jeg var vist lidt for hellig i mit sidste indlæg. Jeg har i denne uge taget 1,2 kg. på. Måske er det alligevel sommerhusturen, der giver negativt udslag. Derudover har jeg taget hul på en pakke chokoladekiks i denne uge, det er en af mine helt store svagheder. Sidst men ikke mindst har vi tømt fryseren i denne uge, og det har nok medført lidt mere mad til aftenmåltiderne samt ekstra usund mad f.eks. pandekager med is den ene dag... Puha...

Nu holder jeg feriepause, og så håber jeg, at jeg vender hjem med ny motivation! Alt efter hvordan ferien går, må jeg se, om det bliver nødvendigt igen at veje og taste mad ind. Det har ellers være rigtig dejligt, at jeg har kunnet klare mig uden i en periode.
7 år14. juli 2016 kl. 07:36
#43
Status 63,2 kg. mål 60 kg.
Så er jeg tilbage på sporet efter ferien :-) Så det er heldigvis ikke nødvendigt at veje og taste mad ind igen - endnu.
Jeg mødte en, jeg ikke har set i lang tid, som sagde "hold nu op, hvor har du tabt dig!" Det er lige før, at den sætning er min største motivation i øjeblikket. Arbejdet ER umagen værd.

Jeg var ude og spise igår. Fik en stor cæsarsalat og pommes frites, men kunne slet ikke spise op. Det er nye tider.
7 år11. august 2016 kl. 07:32
#44
62,8 kg
Status er, at jeg stadig forsøger at tabe mig denne gang uden at veje min mad. Det går ok. De 60 kg kan faktisk godt anes ude i horisonten...
7 år25. august 2016 kl. 21:25
#45
Wow.
Hold da op! Jeg er ny på madital og jeg har lige læst hele din tråd. Sikke en tur, du har været igennem - det er virkelig sejt gået. Ja, vægten er gået op og ned. Men du kæmper og det er SÅ sejt. Jeg vejer selv 75 kg, og har sat 65 kg som mit mål (så kan det være at jeg sætter mig et nyt mål). Men for mig er det bare vildt inspirerende at læse om dit vægttab, nok særligt fordi din startvægt og dit mål er så meget lig mit. Selvom det er et halvt år siden dit sidste indlæg, håber jeg ikke at det er det sidste!
High five her fra!
7 år9. februar 2017 kl. 00:23
#46
Tak for high five Dimacla
Du gav mig lige lyst til at skrive igen, selvom der ikke er den store succes at berette om. Uden fokus på mad og motion samt en usund julemåned var vægten helt oppe på 65,4 kg d. 18. januar (muligvis endnu højere, da jeg ikke har vejet mig i lang tid)... Det kan hurtigt gå den forkerte vej...

Men nu har jeg fået lidt motivation og fokus igen, og jeg er lige kommet under 65, som var mit første delmål i denne omgang. Det er blevet belønnet med mad fra årstiderne 3 dage om ugen = 3 dage med god samvittighed!

Jeg håber, at du får et rigtig godt og stabilt vægttab. Det kan være et stort arbejde at veje mad og taste ind, men det belønner sig - med mere selvtillid og energi, når det går den rigtige vej. Jeg drømmer stadig om at komme ned på de 60 kg. igen . Og du mindede mig lige om, hvor fantastisk en følelse det er at nå sit mål. TAK!
7 år10. februar 2017 kl. 19:47



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });