Tak til madital ? 77 til 65 kg.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
Manja
??? tillykke flot du næsten har nået det du gerne vil veje årene fremover? godt for dit helbred ?? og nu, lækkert med nyt tøj-- Det glæder jeg mig også til, jeg mangler3 kilo men det går støt og roligt knus til dig.
9 år10. juli 2014 kl. 00:10
#12
60 kg i dag - hvem skulle have troet det for et år siden?
Jubeldans på vægten i morges. Jeg har i dag opnået min drømmevægt på 60 kg og tabt 17 kg. siden oktober. Jamen, det er jo bare gået over al forventning! Så skal vægten vedligeholdes. Tak Madital, TAK! Det var ikke lykkes så "let" uden hjælp fra denne hjemmeside. Jeg er ydmyg, men også stolt over resultatet. Det føles bare fantastisk. Intet mindre end fantastisk.
9 år22. juli 2014 kl. 16:58
#13
Tillykke ... hvor er det bare godt gået ... og hvor kan jeg godt forstå din følelse af "intet mindre end fantastisk" ...
9 år24. juli 2014 kl. 11:04
#14
1 år på Madital i dag
I dag kan jeg fejre årsdag på madital. Vægten siger 62,8 kg. For et år siden stod vægten på 77 kg. Jeg har været helt nede på 60 kg., men jeg har taget lidt på her på det sidste - jeg er dog også gravid og tre måneder henne, så alt i alt må jeg sige, at mit slankeprojekt har været en stor succes.
9 år27. oktober 2014 kl. 18:02
#15
Tillykke med begge dele :-)

Ja, der skal jo lidt ekstra til, men vær varsom, så du ikke skal starte helt forfra om et lille års tid.
9 år3. november 2014 kl. 11:50
#16
Status efter graviditet
Jeg endte med at tage 13,5 kg på i graviditeten, så jeg til sidst vejede 73,5 kg.
Her 14 dage efter fødslen har jeg tabt 6 kg., så jeg nu vejer 67,2 kg.

Planen er altså at tabe 7,2 kg. Jeg har lavet en belønningsliste med en belønning for hvert tabte kilo og så er det planen, at jeg skal taste al mad ind. Håber at det kommer til at gå stærkt.
8 år21. maj 2015 kl. 15:11
#17
Tillykke med den lille ny. Så flot klaret med en begrænset vægtstigning i din graviditet, så du har et godt udgangspunkt for igen at komme tilbage til de 60 kg. Pøj, pøj til dig :-)
8 år22. maj 2015 kl. 11:11
#18
64,8 kg - det går langsomt...
Jeg er her endnu, men det går langsomt med at tabe mig. Der har været alt for mange sociale sommerarrangementer med rundstykker, kage og is hos familien, restaurantbesøg, morgen- og aftenbuffet på hotel, barnedåb og nå ja - så den helt almindelige chokoladetrang om aftenen... Men det går da langsomt den rigtige vej. Det behøver jo heller ikke at gå alt for stærkt, så længe jeg stadig ammer. Tak for tillykke fra goonanna.
8 år31. august 2015 kl. 08:33
#19
63,8 - så kom der lidt skred i tingene
Jubii
8 år8. september 2015 kl. 08:44
#20
Super
8 år8. september 2015 kl. 10:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });