Tak til madital ? 77 til 65 kg.

Du læser en tråd i debat > vægttab


#21
Tillykke - det er så dejligt at opleve tallene blive mindre.
8 år8. september 2015 kl. 13:08
#22
I dag 63 kg
Belønning: Pedicure. Det glæder jeg mig til.
Det er blevet en vane at veje og taste ind.
Mangler nu kun at tabe 3 kg.
Baby er ca. 6 måneder, og hvad er det nu man siger? 9 måneder om at tage kiloene på, og 9 måneder om at tabe dem igen?
8 år22. oktober 2015 kl. 14:30
#23
60,8 kg - kun 800 g. til målet
Tålmodighed og vedholdenhed - tålmodighed og vedholdenhed, det har vist været vejen frem.
Belønning: Ansigtsbehandling. Dejligt.
Føler mig flyvende her til morgen.
8 år20. november 2015 kl. 08:20
#24
Tillykke - hvor er det dejligt. Så er du jo næsten der. Du kan lige nå det inden julens fristelser :)
8 år20. november 2015 kl. 09:26
#25
Tak Alinea69
I er så gode til at heppe på hinanden på Madital.dk, det er dejligt at følge med i.
8 år20. november 2015 kl. 10:10
#26
63,4 kg
Jeg må med skam erkende, at en måneds juleferie desværre gav plus 3 kg. Men jeg har heller ikke holdt mig tilbage... Nu skal de gode vaner findes frem igen.
8 år14. januar 2016 kl. 09:57
#27
:( Min jul gav 2,5 kg. Taber også de samme kilo igen og igen :(
8 år14. januar 2016 kl. 10:25
#28
På den igen igen!
Efter januar og februar, hvor energi og fokus har været på alt muligt andet end vægttab, er jeg nu klar til at tage fat igen og taste mad ind - Jeg kan se, at madital har ændret sig en del på tre måneder. Jeg håber, at den nye version er let at finde ud af. Vægten siger 64,8 kg, så det går jo hurtigt opad, når fokus ikke er på vægten.

Min familie og jeg er ved at være kommet på plads i et nyt hus i en ny by, og børnene starter i institution d. 1. april, så NU håber jeg, at der er ved at være overskud nok til at fokusere lidt på kost og motion igen. Glæder mig allerede til at føle mig sund, aktiv og slank igen (og ikke bare læse om, hvad I andre gør for at leve sundt, mens jeg sidder med chokoladekiks i hånden...) Baby er nu 10 måneder, så nåede desværre ikke mit mål om at have tabt alle graviditetskilo i løbet af 9 måneder.
8 år7. marts 2016 kl. 07:44
#29
63,6 kg
Og så går det heldigvis nedad igen med det rette fokus på vægt, mad og motion. Og motivationen er stadig i top.
8 år17. marts 2016 kl. 07:02
#30
Status: Skal tabe 4 kg - mål 60 kg
Efter en periode med sygdomme og fødselsdage i familien, og et vægttab der gik i stå, vil jeg nu prøve noget nyt. I stedet for at tælle kalorier, hvor jeg hele tiden bliver fristet til at tage et stykke chokolade eller lignende, fordi jeg får mig selv overbevist om, at der jo "i princippet er plads i regnskabet", vil jeg nu prøve at tabe mig UDEN at tælle kalorier og UDEN at veje min mad ved hvert måltid...

Fokus skal være på 3 sunde hovedmåltider, springe mellemmåltiderne over ind i mellem, spise mindre portioner, røre mig i dagligdagen og dyrke motion 3 gange i ugen.

Efter 2 1/2 år på madital burde jeg have en nogenlunde fornemmelse af, hvor mange kalorier der er i forskellig mad og portionstørrelser. Spændende om det kan lade sig gøre uden kalorietælling. Lige nu er jeg top-motiveret efter at have læst Henrik Duers bog "Kuren til varigt vægttab".

Derudover skal jeg melde vægten ind hver uge i "ugens taber" her på madital, så jeg skal stå til regnskab for nogle andre end mig selv. Jeg håber, at det er det skub, der skal til for at få mig i den rigtige retning igen.
7 år26. maj 2016 kl. 13:51



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });