Mayflower: Hey det her er en rosetråd, så du skal ikke være efter dig selv for at have spist en burger du skal rose dig selv fordi du kun spiste en burger hvor du plejer at spise to. Og du skal rose dig selv for at du kun tog en portion af flæskestegen og sparede på sovsen :-)
Det kunne have været meget værre.
#52 af KarinaHadsten (slettet)
+ Jeg var igen oppe kl 6. Ikke så unormalt når man har en 2-årig, men min mand lå altså og sov til kl 8.30. Jeg bagte igen - denne gang pølsehornsbrød til sønnens 3 års fødselsdag som er først i april.
+ Havde en meget aktiv søndag, hvor jeg ryddede lidt plads til en krydderhave og gravede lidt i komposten for at vende den - der nu er dejlig varm jord med regnorm i - og en masse andre haveting. Vi kørte på lossepladsen. Hele familien gik ned i brugsen for at handle ind, der blev ryddet op indendørs og lavet grove pitabrød til søndagsgæsterne (min madtur). Jeg lavede endda hjemmelavet ketchup som dog ikke blev helt god - den skal lige koges lidt mere ind. En rigtig aktiv dag!!!!
+ Senere på aftenen kom der hele to skåle med slik på bordet og en kasse Kims Salt Kiks. Jeg spiste en enkelt saltet heksehyl men ellers holdt jeg mig til mine kostfiber-bolcher fra Isis, 9 gram mørk chokolade og min Zero (cola). Ret godt gået dels fordi jeg kunne lugte slikket som derfor fristede mere og dels fordi jeg ikke var så travlt optaget som jeg har været den sidste lange tid, så derfor havde jeg mere tid til at blive fristet.