Min ros for i går.
- Jeg har overholdt min diæt.
- Jeg har trænet som jeg skal (på trods af regnen).
- Læst mine accept/respons kort flere gange.
- Bedt min mor om at være min coach (læs: back-up), hun er nemlig god til at kritisere mig på en positiv måde :-))
- Undladt at købe en lakridsstang til mig selv, da jeg købte en til min datter, som var med ude at handle (vi plejer at dele en).
- Fortsat med at arbejde, selv om jeg var sulten en time før frokost.
- Jeg forsøger at indarbejde at, hvergang jeg skal have mine briller af eller på, så skal der falde noget ros. Måske virker det. Det virkede med knibeøvelser og dørhåndtage.
KH
Torunn
#32 af Torunn (slettet)
Nu skal jeg prøve at rose mig selv uden MEN og selvom:
- Igår spiste jeg generelt langsomt til alle mine måltider og mellemmåltider og alt blev nydt siddende. GODT GÅET - især med morgenmaden.
- Jeg læste mit fordelsresponskort rigtig mange gange. SÅDAN !
- Jeg taster ALT mit mad ind i maditalt hver dag. SÅDAN skal det gøres!
- Jeg overholder det daglige energiunderskud HVER dag - GODT GÅET !
- Idag har jeg allerede læst mit fordelsresponskort en gang. YES!
- Jeg sad ned og spiste min morgenmad. Spiste langsomt og nød morgenen sammen med børnene. HERLIGT!
- Jeg har fået skrevet ned hvad der er min primære kur og hvad der er min backupkur. FLOT!
- Jeg har fået placeret fordelsresponskort på strategisk smarte steder og lagt en plan, som sikrer at jeg får det læst mindst to gange dagligt. SKIDE GODT!
- Jeg undlod sovsen til aftensmaden i går, da det var "far laver sovsen" igår og han insisterer på at der skal smør i knorr sovsen. Den er ellers ganske god helt uden fedt. Jeg nød maden langsomt, siddende og uden sovs ;-) SUPER !!! (hey måske skulle jeg bare smide en masse grøntsager i sovsen næste gang jeg laver sovs og sige - det hører sig til. Hvis han må putte noget i jeg ikke vil spise kan jeg vel også putte noget i han ikke vil spise. Gad vide om han kan se pointen).
Nå nu kan jeg vist ikke komme på mere for igår og idag. Men jeg har da lige en roser til Iakob, som hun glemte for igår.
Iakob gik ned og trænede på spinningcyklen til trods for at hendes træne-makker (undertegnede) meldte fra pga en karate-skade. GODT GÅET !