Hejsa og endnu en gang må jeg hellere starte med en undskyldning for mit lange fravær. Det har desværre ikke været en god periode for mig med dødsfald i familien og selv lagt syg halvanden uge efterfølgende, hvilket er grunden til jeg ikke har været herinde og skrive. Jeg har nemlig slet ikke kunne overskue tanken om at skulle tabe mig igennem denne periode og det blev desværre også mad som jeg tyede til for trøst. Så nu skal jeg begynde forfra, hvilket bliver hårdt, men er indstillet på det og spændt på om der måske allerede er bare lidt resultat på torsdag. For at indhente det tabte følger jeg lige et lidt hårdere program de næste 14 dage, hvor jeg holder et kalorieindtag på under 1000. Jeg ved det er lidt og ikke en sund måde i længden, men simpelthen fordi jeg gerne vil over det første bump...og forhåbentlig også lidt være med til at få motivationen tilbage på det højeste niveau.
Jeg har dog stadig kunne følge med i jeres "kamp" og hold da op hvor er jeg altså bare imponeret. Må simpelthen være en kanon følelse at kunne se vægten ligeså stille gå ned uge for uge og komplimenterne må være en god bonus.
#82 af malene85 (slettet)
Jeg køber de der hunger control fætre i føtex, brugsen, løvbjer. Altså der er ca 300 kcal i dem men en halv hvis man er i det humør gør nu altså godt. De andre i samme mærke kan jeg ikke lide.