Hej Smidt.
Velkommen til:)
Vi kan sagtens følges, og passer nok meget godt da vi har de samme ønsker om at tabe et par kilo om måneden.
Mht. hvordan vi skal gøre det, så er det op til dig. Vi kan sagtens skrive herinde - du kan jo se på den tråd vi allerede har hvordan det fungerer eller hvis du hellere vil, kan vi skrive "private" mails. Jeg synes en gang om ugen er for sjældent, så ejg foretrækker nok at vi gør ligesom vi har gjort herinde, nemlig at vi skriver når vi har lidt ris/ros, brug for lidt motivation og gåde råd osv.
Et godt råd som jeg fik herinde af Andrea er at melde sig til torsdagsvejningen i vægttab 10+ gruppen, hvor man går ind hver torsdag og skriver dagens vægt.
#32 af malene85 (slettet)
@Andrea: Giver Katrin ret i at grunden til at der måske er røget mindre vægtmæssigt end du håbede, er at du er begyndt at træne lidt mere - er der nogen af jer der måler jer? Måske var det en god ide at vi begyndte med at gøre det for nogle gange kan vægten jo snyde og det kan måske være en ekstra motivation for os.
@Katrin: er total imponeret over hvor meget du får trænet. Jeg træner 3 gange om ugen i en time til halvanden, men konditionsmæssigt må jeg nok erkende at jeg ikke presser mig selv nok. Begynder løbeprogrammet mandag morgen, så håber at det måske vil hjælpe lidt.
Sjovt at i to er i samme "branche" - jeg er vist lidt uden for kategori da jeg arbejder hos Ecco i Tønder som koordinator for kommunikationsudviklingen. Jeg bor dog i Flensborg...