Det lyder bare dejligt :) Glæder mig meget til at følges med jer.
Hovedårsagen til at jeg vil tabe mig er, at jeg er ikke af den bredskuldrede slags og så absolut æbleformet, så det klæder mig absolut ikke at have lidt for mange kg på sidebenene. Jeg føler mig heller ikke specielt tilpas i min krop.
Jeg har fået to børn og efter det er det gået helt galt for mig. Inden min første graviditet vejede jeg mellem 57 og 59 kg og var meget aktiv (løb, red, cyklede og svømmede). Men nu er jeg bare lad og flommet, og det er gået rigtig meget ud over mit selvværd, så nu vil jeg vende bøtten og få energien og livslysten tilbage.
Jeg holder rigtig meget af at løbe og når jeg får taget mig sammen til at komme ud så nyder jeg det. Jeg læser biologi på Syddansk Universitet og der kan vi gratis benytte svømmehallen så det prøver jeg på et par gange om ugen. Jeg vil også prøve at blive bedre til at tage cyklen på arbejde selvom der er 15 km hver vej (!), men har fået købt mig en racercykel så det burde kunne gøres på under en time.
Men NØJ, hvor er der altså mange undskyldninger for ikke at rejse sig op af stolen!
#12 af ringostar (slettet)
Du skal være velkommen - jeg er jo også først lige gået i gang så perfekt timing:)
Hvad er din motivation for at tabe dig?
Hvordan er dit forhold til motion lige pt.?
Som Andrea har skrevet så er torsdagsvejningen måske en god ting at komme igang med - jeg har i hvert fald lige været inde og melde mig til, så det forhåbentlig kan give lidt ekstra motivation.