Sixpack

Du læser en tråd i debat > vægtforøgelse


#41
re: Sixpack
Pizza har aldrig været mit store nummer med mindre de er hjemmelavet min søn har lavet den bedste jeg har smagt. Jeg kan godt lide en god bagt kartoffel med lidt fyld....vi har flere gange blevet syge efter at have købt på det lokale pizzaria. Og sidst havde min søn efter en bytur købt en kebab i Istedgade og han var sygemeldt mere en en uge fra arb. og på hospitaletl....det er meget ringe kvalitet og ren forgiftning.......
12 år14. juli 2011 kl. 10:51
#42
re: Sixpack
Hej

Tak for opskriften den vil jeg prøve.
12 år15. juli 2011 kl. 19:45
#43
re: Sixpack
77 kilo. Dvs jeg har tabt mig ca 3 kilo her i min ferie på 3 uger. Jeg kan næsten ikke få armene ned igen, så glad er jeg.

Jeg har cyklet rigtig mange ture på min MTB og derved forbrændt rigtig mange kalorier. På de lange ture forbrænder jeg ca 1800 kalorier. og det bliver til meget på en uge. Ca 8000. Det svarer teoretisk set til at 1 kilo fedt er forbrændt.

Formen bliver også bedre og min muskelmasse i benene forøges. Desværre kan man jo ikke punktslanke sig, så der er stadig den her lille fedtpude på maven, der gør at jeg ikke kan se min sixpack. Men taljen er ved at være der. Så jeg er glad.

Iaften skal jeg til Holstebro og cykle sammen med bla. min bror og svigerinde. Vi skal cykle i halvanden time på MTB. Det er første gang jeg cykler med en størrere flok. Er spændt på hvordan det går. Er nervøs for om jeg kan følge med de andre. Jeg er jo 50. Men nu får vi se. Jeg glæder mig til det. Det skal nok blive sjovt.

Vh knud
12 år20. juli 2011 kl. 10:36
#44
re: Sixpack
Knud: God ide at cykle med andre.
Selvfølgelig kræver det noget når man er flere.
Man følges jo ad og deler en oplevelse.
Ja hvem der bare kunne cykle til Paris med team Rynkeby
Hurra for dem de støtter en god sag. Lillebror har nydt godt af det flere gange.
God tur i Holstebro Knud
kh kis
12 år20. juli 2011 kl. 16:47
#45
re: Sixpack
Hej Kis.

Cykelturen gik godt. Vi cyklede 20 km i et meget blandet terræn. Det var en meget smuk tur, men også en ret svær rute. Jeg kunne næsten følge med de unge.....de ventede pænt på mig. ...smiler...

I uge 32 mødes vi igen. Glæder mig vildt meget til det....

Ja det ville ikke være så tosset at cykle til Paris med Rynkeby. Det er et supergodt initiativ.

Jeg kan ikke lige huske om jeg har skrevet om det. Men jeg er jo blevet morfar, til en meget smuk pige. Sia er hendes navn. Er bare så glad. De trives alle tre. ...dejligt...

Jeg "plejer" jo at holde lidt ferie med mine børn. Og meget gerne i Italien. Men ikke i år Sia er jo lige blevet født. Men til næste sommer går turen til Italien med mine børn og mit barnebarn. Jeg har fundet et superlækkert hotel lige midt i Alperne. Det er et motorcykle og cykelhotel om sommeren. Tænker det er et skihotel om vinteren.

Så det går jeg og planlægger lidt på....smiler...

Jeg har fået en ny mail. Har lukket den anden. Min nye mail lyder: *** mail fjernet ***

Det vil glæde mig meget hvis du sender en lille besked til den, da jeg i forbindelse med lukningen mistede mine email adresser

Og så gå jeg snart igang med at skrive på min blog igen......til glæde for dig...og hvem ved måske et par stykker mere.

Jeg har lavet en ny blog udelukkende med tegninger i 3D af huse jeg har tegnet og andre bygget. Kan godt li at tegne huse i 3D....svært men sjovt...

knud-larsen.blogspot.com

Hvordan går det med dig og lillebror?

Kh knud

12 år21. juli 2011 kl. 00:05
#46
re: Sixpack
Knud: go`cykletur du havde der dejligt at I skal mødes igen
At være på ferie med børnebørn er skønt så glæd dig:)
Det har vi osse været dog herhjemme.
Lillebror er nu i vedligeholdende behandling og har det efter omstændghederne godt.
Jeg har det osse godt med mine gå og cykleture med veninden igår var min mand med på en kort tur.
Min morgen gåtur kalder.
God dag til dig og dem der læser med
kh kis
12 år21. juli 2011 kl. 08:55
#47
re: Sixpack
76,9 kilo viser vægten hertil morgen. Min Six pack nærmer sig. Nu er sidehåndtaget helt væk i venstre side og der er blot en anelse i højre. Så der er en flot talje nu. Og der er kun en lillebitte pude med fedt på maven. Med andre ord: Jeg ser godt ud.

Igår cyklede jeg ned i Maseillesskoven på en MTB rute. Har cyklet der en gang før. Denne gang gik det bedre. Men går stadig meget af tiden. Der er godt nok nogen sejge bakker og det er hårdt. Pulsen kører vildt op. Men det er sjovt og jeg elsker det.


12 år13. august 2011 kl. 11:32
#48
re: Sixpack
77,6 kg. En lille vægtstigning på 900 gram. Tror det primært er muskler.

Jeg cykler meget og kan mærke at jeg bliver bedre og bedre til det. Cykler nu hver onsdag sammen med nogen fra Holstebro. Vi matcher hinanden godt. Så vi har det sjovt.

Her i Viborg har vi en mega lang bakke på ca 1500 m nede fra Søen og op til Landsarkivet. Førhen kørte jeg den i 1`gear. Nu kan jeg ta den i 2`andet gear.

Knud
12 år28. august 2011 kl. 11:29



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });