Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab


#201
Hej
Hej :)

Må jeg også være med i jeres gruppe?

Jeg er 175 cm høj, og jeg vil gerne tabe mig 8 kg, jeg har dog ikke fastsat noget tidspunkt de skal være tabt på, men helst indenfor det næste ½ år :)

Vægten sagde i morges 84,5 kg, hvilket er min absolut højeste vægt i mit liv, og kunne bestemt ikke tænke mig at den bliver højere igen.. Jeg er 27 år og har pt. ingen børn (men håber at der kommer nogle til indenfor de næste par år :) )
10 år17. oktober 2013 kl. 12:18
#202
Velkommen
Selvfølgelig må du være med :) Dejligt, når der holdes liv i gruppen... Velkommen til :)
10 år20. oktober 2013 kl. 22:43
#203
Hvordan går det for jer?
Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad der sker med min motivation for tiden... Når jeg tænker over det, havde jeg det på samme måde sidste år på denne årstid. Kan det være noget med, at det bliver koldere og vi derfor pakke os ind og ikke bliver konfronteret med diverse deller - på samme måde som i sommertiden?
Hver uge prøver jeg og hver uge fejler jeg.... Råddenskab!

Hvordan går det med jer?
10 år3. november 2013 kl. 21:11



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });