Nu skal det være! 15 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab


#91
re: torsdagsvejning
Super Sivaso - sådan tænker jeg også indimellem, at det er bedre at spise frugt for alternativet havde været slik og det må siges at være en god holdning!

Selvom jeg fik et lille flip i tirsdags har jeg holdt vægten (eller tabt 100 gr faktisk!)

Start: 87 kg.
Sidste vejning: 86,4 kg.
Idag 86,3 kg.

Det er ok eftersom jeg havde en slem aften den anden dag :) God kamp derude.
10 år23. maj 2013 kl. 13:47
#92
Ups...glemte at veje mig i går.
Hej.

Så er jeg tilbage på sporet efter en pinse med frie tøjler...som heldigvis ikke gik så galt igen.

Sidste vejning 80,2 kg
I dag 79,8 kg

Så det går igen den rigtige vej. Nu skal det holdes...
God weekend til jer alle.
10 år24. maj 2013 kl. 08:49
#93
MANDAG
Hej og godmorgen,
Sorry, at jeg har været lidt væk. Har haft travlt med at arrangere pensionsfest for kollega fredag, så torsdagsvejningen forsvandt. :-) I kører fint, må jeg sige! Her ser det også fint ud. 79,2 her til morgen - og helt uden motion siden begyndelsen af sidste uge, så det er sgu fint nok.
Start 82,6
Sidste vejning 80,2 (sidste mandag)
I dag 79,2

I'm happy. Så jagter jeg 8tallet fra 78, så vi kan få lagt afstand til det der 80! :-) Hav en god dag og en god uge.
Karlslunde
10 år27. maj 2013 kl. 05:55
#94
re: MANDAG
Det I/vi er god til, er virkelig, at samle op, hvis I/vi lige har haft et dyk. Hele tiden op på hesten igen - og det er jo sådan, det SKAL være i den virkelige verden, for da ER man bare ked nogle gange. Man SKAL til fester, hvor der ikke altid er blomkålsmos, og når hverdagen kører med een, KAN motionen være svær at få ind. Men bare vi hele tiden gør, hvad vi kan, kan vi jo se, at det GÅR den rette vej alligevel. I like it.... gives me hope...
10 år27. maj 2013 kl. 05:59
#95
re: MANDAG
Hej med jer. Jeg har haft en rigtig god startuge med minus 1,4 kg., så motivationen er intakt:-)

Start 86,7
Sidste 86
I dag 85,3

God uge til jer
Kh Sivaso
10 år27. maj 2013 kl. 16:41
#96
re: MANDAG
ja, okay - DET lyder godt nok skønt - hørte du det, krop - vi skal følge Sivasos eksempel... :-) God uge til dig - og tillykke med det. Bare giv den gas - så høres vi ved torsdag, om ikke før.
10 år28. maj 2013 kl. 08:58
#97
re: MANDAG
Hvor er det bare super godt gået både Sivaso og Karlslunde! :D Flot!

Selv synes jeg min weekend gik okay - den var ikke super god men havde ikke spist noget "forbudt".

Alligevel var vægten ikke så sød ved mig imorges (ja, glemte det i farten igår!)

Start: 87 kg.
Sidste vejning: 86,3 kg.
Idag 86,8 kg.

Øv øv - men nu (ved godt jeg har sagt det før) skal det FANDME være slut! Synes det gik så godt indtil jeg tog til Wales og nu her efter synes jeg bare rygraden er blevet så elastisk! Det er slut nu! For sommeren ligger jo lige om hjørnet og VIL tabe mig inden. Pas på kilo på sidebenene - jeg er på krigsstien nu! :)

Glæder mig til at høre hvordan det går med jer torsdag!
10 år28. maj 2013 kl. 09:15
#98
re: MANDAG
Ash, MissKJ - det er bare et minibump, som sikkert ser meget bedre ud i morgen. Men ja, sommeren er næsten over os - lad os endelig give den gas. Og vi er jo godt på vej. Jeg planlægger at tage en risengrødsdag i dag - af en eller anden grund taber jeg mig altid helt vildt, når jeg har gjort det. Egentlig ikke vildt sundt, men det mætter så godt! :-) Gad ikke cykle ret langt i dag, så det blev til den første s-togsstation. SUK. Men jeg blev simpelthen også så pladdervåd i går. Nå, god dag til alle - vi høres jo ved i morgen. Karlslunde
10 år29. maj 2013 kl. 09:18
#99
re: Torsdag
Nu kører det bare (synes jeg haha)
Synes selv at dagen igår gik rigtig fint og fik gået en lang tur, tog trapper istedet for elevator, sagde nej tak til kage og spiste istedet et æble etc etc :)
Godt nok kan man ikke se det rigtig på vægten, men bare følelsen af at man er stolt af sin egen rygrad er nærmest ligeså godt og så skal vægten nok følge med når man gentager de her dage!

Start: 87 kg.
Sidste vejning: 86,8 kg.
Idag 86,5 kg.

Mmm.. Karlslunde!! Risengrød yummy det kunne jeg bare godt spise :P Det lyder for lækkert - og hvis man ikke putter for meget smør og sukker på er det vel ikke såååååå slemt? :)

Ville have startet med at løbe/cykle men kommer ikke rigtig ud af døren når det regner!!
Istedet har jeg aftalt med lillebror at vi skal bruge Wii senere idag for at jeg får rørt mig lidt alligevel - altid sjovt med en omgang tennis mv :)

Rigtig god regnvejrsdag !
10 år30. maj 2013 kl. 09:41
#100
re: Torsdag
FEDT - fornemmelsen indeni er meget vigtig. Jeg har det på samme måde, så jeg ved, hvad du mener.

ja, risengrød er faktisk helt ok - og nemt - og naturligvis ikke væltet over med alt for meget sukker og kanel. Vægten fin her.

Start 82,6
Sidst 79,2
I dag 79,2

Same as monday - det er fint, bare den bliver under 80! Og fortsætte ned!!

Wii er godt, ja, og god social sjov. Bare jump around, så skal du se løjer. :-)

Glæder mig til at høre fra dig mandag, hvor jeg regner med at høre noget 84-85 noget... :-)

karlslunde
10 år30. maj 2013 kl. 10:23



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });