NÅ... Lige for tiden går det ikke super duper...
Ja, jeg gentager simpelthen lige din indledning, for jeg stod på vægten i mandags i troen på, at jeg da bestemt var gået fra 79,3 i torsdags og ned i noget 78 noget.. Ja, mandag sagde den så 80 igen... WHHHHAT??
Og jeg som følte mig så slank. Hø hø. Nå, i dag sagde den så 79,5, men det er så stadig + 200 g på en uge. Men sådan må man ikke se på det. Jeg ved godt, at det pga. væske m.v. kan svinge helt op til 1 kg og den generelle retning er jo fin. Så jeg klør også bare på.
Det lyder lækkert med masser af frugt, så får du sikkert en glad smiley på den del af dagen! Pøj pøj med eksamenslæsningen. Det er helt klart sådan noget stress, som gør, at man i den grad skal passe på, hvad man putter i hovedet.
Jeg kender godt det med at blive for sulten, hvis man ikke får noget mellem måltiderne - så godt du fik købt frugt. Jeg prøver at passe på ikke at få får mange kulhydrater til aften som i kartofler og pasta og ris, men så er det også, at jeg pludselig får lyst til at spise franskbrød og rundstykker og og og... :-) Så lidt kartofler skal der jo nok til, kan vi trøste os med.
God kamp til dig også...
K
#42 af Karlslunde (slettet)
Vejede mig igår onsdag og havde taget 300 g. på :(
Jeg har desværre ikke været så god til mellemmåltider og jeg tror det er det der går galt for mig!!
Når jeg ikke spiser lidt småt imellem de store måltider, bliver jeg MEGET sulten (og lækkersulten). Og spiser derfor for mange kartofler og for meget brød :(
Desuden er jeg EKSTREMT stresset, grundet eksamen næste torsdag samtidigt med at jeg prøver at finde nyt arbejde.! - så det hjælper bestemt ikke!...
Men idag giver jeg den igen en skalle og tænker mere over det! Har lige været på frugtmarked inden arbejde og købt dejlige danske jordbær, som blev min morgenmad. Samt en masse bananer og æbler.
God kamp og håber alt går godt!
KJ22