hold da op hvor er det flot!
hvis du mangler en makker vil jeg super gerne :)
har selv indtil videre tabt 27,6 kg :) mangler 15,4. jeg vl gerne veje 65 kg. har haft en vægt på 108.
hvor højt har du været oppe? hvor langt vil nu ned? hvor lang en periode tænker du at det skal strække sig over?
held og lykke !
#2 af barbiebie (slettet)
I sidste uge tog jeg beslutningen og at nu skulle det være nok! Jeg var/er træt af at skulle gå rundt og føle mig så dårlig tilpas med mig selv. Humørsvingninger, kvalme, dårlig samvittighed, træt hele tiden.
Jeg har i en længere periode kigget lidt rundt på nettet med hvad der var af slankekure, men ikke rigtig noget der havde sagt mig noget. Så kom min kæreste i tanke om at, hans mor havde prøvet med Vægtvogternes pointsystem og havde det liggende der hjemme, så det har jeg lånt og begyndte op med det i sidste uge(11/4-12), og til min store overraskelse, var/er det meget nemmere end jeg havde turde håbe på. Jeg har overholdt pointene hver eneste dag, uden de mindste problemer og på de første 7 dage røg 3,2 kg., så er bare monster glad og fyldt med gå på mod. Ud over dette er jeg begyndt at løbe med kæresten, som er ved at træne op til maraton, som vi også startede på i sidste uge, så vi starter langsomt og bevæger os fremad.
Men da man altid kan bruge nye ideer eller bare nogle at snakke med om ens kamp mod målet, søger jeg nu en makker (gerne flere) at dele mine tanker og følelser med.
Håber at hører fra nogen! :)