Det er jeg rigtig glad for at høre! :-)
Jeg har heller aldrig vejet så meget som jeg gør nu! Så nu skal der altså ske noget!
For 1 års tiden i januar 2011 stoppede jeg hos diætist (store ændringer i livet) og der havde jeg tabt ca. 10 kg, på bare nogle måneder og var nede på omkring de 70 kg. derefter er det gået støt opad! Men nu skal det være slut, for jeg er ked af hvordan jeg ser ud!
Jeg har lavet en gevaldig kostomlægning - men en som jeg tror på med lidt vilje kan holde resten af livet! Derudover er jeg startet med at løbe med Femina's løbeskole!.
Jeg er i VIRKELIG dårlig kondi og økonomien er heller ikke super god! Derfor startede jeg med dette i sidste uge, hvor man f.eks. første gang skulle gå 7 min, løb 1 min, gå 5 min, løb 1½ min og afslutte med 5 min gå gang! Næste gang var det så forholdsvis 5, 1½, 5, 2, 5 . Dette gør faktisk at jeg kan følge med uden at blive så træt at jeg ikke ville gøre det igen! Starter på uge 2 i dag og glæder mig faktisk! :-) og hver gang jeg er ude, føler jeg en lille sejr, hvis jeg kan løbe den korte tid uden at føle at jeg hellere vil give op!
Derudover bruger jeg min "kæmpe-hula hop ring" (med vægt), for at træne mave og ryg op .!
Desuden må jeg indrømme at for at holde motivationen (for jeg har nok startet på slankekur omkring 20 gange siden jeg stoppede hos diatist! hehe) har jeg lavet mig en motivationsliste!!
Ved hver kg jeg taber, får jeg en lille gave af mig selv! F.eks. ved det første kg købte jeg en Gardenia til mig selv, som jeg elsker!! Når jeg har tabt 2 kg. må jeg købe en anden lille gave osv. i den dur! De fleste gaver ligger under 100 kr. og ved 5 - 10 - 12,5 og 15 kg. er gaverne noget større! Det hjæler mig rigtig meget fordi der går lidt konkurrence i den for mig selv! Fordi jeg så gerne vil have den næste gave!! :P men det er nogle penge jeg gerne giver ud for at tabe mig og være tilfreds med mit udseende!
#32 af MissKJ (slettet)
For min skyld gerne - du lyder præcis som mig - altså størrelsesmæssigt, for min alder taler vi ikke om (38!!!). Men højden er 1.67, og vægten er 79,9 i dag. Den var 84,7 for 5 uger siden - har aldrig vejet så meget!! Jeg har taget en kickstart herinde, og jeg synes, at madital er genialt. For slet ikke at forglemme "snakken" med alle herinde - se f.eks. bare, hvordan mig og Barbiebie har chattet i dag. He he he.
Kender i den grad godt det med "ham derhjemme". Min har hele tiden en flødebolle i hånden og siger negative ting som "du taler altså hele tiden om mad..:" Så det gider jeg ikke... Her kan man vende løst og fast uden at nogen bliver trætte af een. :-)
VI har vist også henad samme mål. Ca. 15 kg i alt og så kører jeg også med delmål. P.t. arbejder jeg altså henimod de 75 og er meget bevidst om at komme så hurtigt væk fra 80 som muligt og stadig holde det, så jeg ikke falder i.
1,1 kg lyder som en gevaldig fin start - du gør klart noget rigtigt. Sætter du kun ind på kosten eller har du også opgraderet noget motion?
God kamp.
Karlslunde