Så tog jeg lige 2 dage med en blendet grøntsagssuppe til aftensmad for at "komme med" igen. Det kan anbefales. Nu siger vægten 80,7. Den vil jeg gerne holde, for så er jeg snart i 70erne igen... For aldrig at vende tilbage til 80erne. Whiiii. :-)
Hvordan går det hos jer? Har I nogle spændende tiltag i gang på kost og motion?
Jeg har som sagt kogt en grøntsagssuppe på porre, gulerødder, løg, selleri og et par kartofler, tilsat ½ liter mælk og ½ liter grøntsagsbouillon, blendet og retur i gryde. Som fyld kan man tilsætte stegt kylling om man vil. Jeg lavede et par stykker ristet brød (groft med fibre) til med "pålæg" af hakkede rejer, avokado, lidt dild og et par spsk. light philadelphia neutral, blandet sammen til en frisk forårscreme (fra en af Karolines bøger). Så blev gemalen ikke alt for muggen over suppen, men kunne mæske sig i MANGE brød. Hvordan han holder sig så slank, må Guderne vide. Jeg synes hele tiden, jeg ser ham med en flødebolle i hånden!!! :-)
Karlslunde
#22 af Karlslunde (slettet)
Jeg er selv "gået lidt i stå", da jeg vejede 81,7 i fredags, 81,6 i forgårs og 81,8 i dag. Det er i min optik en uge, hvor der ikke er sket en skid, selvom jeg har givet den gas på kost og motion.
Burgerne i lørdags kom jeg fint med et vægttab til følge, men alligevel føler jeg mig oppustet og "øv"... Skal vist bare klappe 81,8 ind i skemaet for ugen og se at komme videre uden at fokusere på "komma noget"... Jeg er snart under 80, og det glæder mig. :-)