Hej Fuglsang. Godt at hører fra dig :) Hvad sagde vægten så i dag ?
Ja jeg kan ikke rigtig finde ud af mine veje dage hehe men jeg var på vægten i morgen og er kommet ned på 86,6 kg sååh har i alt tabt 2,4 kg nu (JUUUBII) Så det går stadig fremad men synes ikke jeg får trænet nok her på det sidste skal til at blive bedre til at komme derop. For kan mærke det har været godt for mig at træne cykler meget hurtigere og bliver mindre træt så det er dejligt. Det går godt med at holde sig fra det søde nu er det mere mængderne jeg skal til at lave om på.
Hej Camy. Velkommen til :) Lyder som nogle fornuftige mål du har sat dig. dejligt du skriver her er altid godt med flere det støtter en.
ang. boksning hvor bokser du henne jeg har nemlig prøve det en gang i fitness men de har kun intro engang om ugen så er svært at få det til at passe ind. ?
#72 af sanja90 (slettet)
Jeg er helt grøn bag ørerne herinde, og har først lige fået anbefalet siden af en holdkammerat tidligere i dag. Det er super fantastisk at se hvor meget I støtter op om hinanden, og hepper på hinanden ^o^
Jeg vil rigtig gerne være med her hos jer, og håber at I vil hjælpe mig med at holde modet oppe, samtidig med at I får jeres egen private cheerleader (- I'm a good cheerleader xD )
Jeg er 22, og lidt lav af højde på 168 cm og er desværre efter at have tabt 8 kilo før sommeren (wuhuuu), og så forstuvet anklen grumt til taekwondo kommet op på "små" 87 kg igen :(
Mit mål er at jeg inden d. februar er nede på 75 kg, da jeg skal starte med at arbejde med udviklingshæmmede der skal fysisk bæres, og så dur det ikke at trække rundt på for mange ekstra kilo.
Mit første mål lyder på at smide 7 kg. inden nytår :D
Til jer der kunne overveje boksning; jeg kan kun anbefale det. Jeg elskede at være til træningen, og følelsen af bare at have givet alt bagefter var rigtig fantastisk.
Goooooo Losers!! (På den gode måde selvfølgelig xD )