Hej, så gik tirsdagen også her i foretagenet!
Så i BS og pigebasserne? Hm, jeg tænkte, at det ku ha' været mig! De er ligeså tykke, i hvert fald! Shit! :-(
Altså jeg er bare superglad for at ku inspirere! Jeg er selv meget glad for Hartvigs bøger og har købt 2 af dem til min samling! De andre, jeg nævnte er forholdsvis nye og handler om biologiske grunde til at spise! Vindings er opdelt i 2 kapitler. Kapitel 1 handler om fakta og kapitel 2 indeholder redskaber i form af en personlig handleplan! Hm, spændende!
Ja, motion skal der til jo og rotræning er lige mig, for det kan gøres foran flimmeren! Her til den første melder kæresten og undertegnede os ind i DGI-huset, så moster her kan komme i gang med træning for real!
Det glæder jeg mig meget til! Vi er nogle stykker, der skal morgensvømme et par gange om ugen!
Fuglsang, jeg tror, du skal ind og rette din profil til 1,8; stående arbejde! Er det ikke det tætteste, du kommer på forbrænding i arbejdstiden?
Jeg har haft en møgdag på kostsiden! Jeg kan snildt tabe 2 kilo, men jeg tager dem på i løbet af ugen, fordi jeg er et fjols! Det er fakta, desværre!
Men jeg nægter at gi' op, så i morgen er jeg på den igen!
Jeg har lige været på romaskinen, men det hjælper jo ikke det store, når jeg er så'n en røv!
Jeg forsætter og i morgen skriver jeg, hvor fantastisk, det går! Optimismen kommer i højsædet!
Dybt go' nat herfra!
#22 af fatty chick (slettet)
Bøgerne inspirere mig meget, jeg er gået i gang med at læse ”spis maven flad”, de to andre har jeg kun lige kigget lidt i, men de bliver nok også læst bagefter. Men jeg må ærlig indrømme at jeg overvejer at hoppe med på hendes principper og spise efter hendes kostplan, men lige nu venter jeg til torsdag og ser hvad vægten siger, så må jeg overveje det derefter.. Det lyder også rigtig spændende med de bøger du har gang i, sådan noget med de biologiske årsager til overvægt/overspisning er også rigtig spændende, og man forstår måske lidt bedre hvorfor det er at man gør som man gør?
Fedt at du kom op på ro maskinen i går, jeg har hørt at det er en af de virkelig gode måder hvorpå man rigtig får en flot krop, fordi man bruger mange muskler.. Jeg har da vist nok også sådan en mini stepper, et eller andet sted, måske jeg skulle finde den frem, så kunne jeg jo være lidt aktiv når jeg ser tv?
I dag har jeg været på arbejde, og jeg vil gerne skrive det ind under motion, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte det ind under? Jeg arkivere papir, jeg går rundt i hele bygningen og arkivere papir, og slæber også nogle kasser ned i kælderen, jeg sidder ikke stille – så hvad skal jeg slå det ind under, nogle forslag?
Da jeg var på arbejde fra 9-12.30 fik jeg ingen mellemmåltid – havde ellers en banan med i tasken, men jeg glemte helt at spise den – så i dag hoppede jeg det mellemmåltid over, ellers er det gået fint med maden i dag – ind til videre – hvordan er det gået jer?