Ja nu kan jeg jo ikke li frugt og grønt. sååh derfor er det ikke på :) Men godt at hører du kan bruge det :)
Men weekend er gode nogenlunde i går var jeg hjemme hos en veninde og fik lidt alkohol at drikke. Dog lavede vi kylling så jeg ikke blev fristet af pizza. Og samtidig smagte jeg på nogle grønsager så det er stort fremskridt for mig :)
Håber det går godt for jer :)
#92 af sanja90 (slettet)
Uh, spændende madplan, den lyder faktisk næsten som jeg spiser nu her, jeg spiser bare ca 200g grøntsager til aften og frokost, men jeg har gemt den så hvis jeg går i stå vil jeg finde den frem og følge den mere nøje.. Da jeg var omkring de 17år var jeg hos vægtkonsulenterne og da fik jeg også tabt mig omkring de 10kg, men blev så træt af at man skal spise mindst 300g grønt til frokost og aftensmad, og da jeg begyndte at skære ned på det tog jeg på, fordi kroppen havde vendt sig til at få de 600g om dagen, så det var ikke holdbart for mig i længden, men hvis det virker for andre er det kun godt! Vi er alle forskellige og derfor er det også forskelligt hvad der virker for den enkelte :-)
Men vægtvogternes opskrifter er super gode, dem bruger jeg stadig af og til, det er altid godt at få lidt inspiration..
Forstår godt du glæder dig til tirsdag og torsdag, og jeg glæder mig også til at høre om det :-)
Har i haft en god weekend?