Hej Nanna, Hvordan går det?, kan forstå at alt slik angriber i disse dage... læste dit indlæg i en anden tråd :-)
Må indrømme at jeg også har fået nok af bare at kigge på alt mit slik og chips... Har jo stået her på reolen siden Norfolk. Men igår kom jeg lige pludselig til at se min hånd lange ud efter en håndfuld m&m's.. var såden en "ude af kroppen" oplevelse synes jeg selv:-)
Så idag har jeg foræret alt spiseligt til den menige besætning... de knokler mere end jeg, + de er fra phillippinerne, hvor store maver er status symbol, ligesom fuldskæg.. *S* Så jeg er bare "gudeskøn" i deres øjne... ingen tvivl om det... Selvom skæget jo nok ikke falder i god jord hjemme hos fruen min.. Men er nu dejligt med lidt pels til at stå imod vinter-vinden... puhhhh...
Ja vi er i engelske kanal lige nu. +3 grader.. forventer -5 grader i Amsterdam...
Men kan du nu se at komme dig over din Cravings.. Skal have dig tilbage i top form... :-) (sagde ham den fede overstyrmand, selv kritik, sekv kritik Hr. Rasmussen).. ok... Ja snakker lidt med mig selv.. har lige genset et show med Jeff Dunham og hans dukker... Peanut er altså bare go'... fandt desværre ikke en dukke af ham.. kan ellers få sådan nogle små søde dukker, vel nok en halv meters penge høj.. De er så nuser...
Men ak.. ekspedienten i Walmart lignede et kæmpe spørgsmålstegen da jeg forklarede hende hvad jeg ledte efter...
ak og ve... kunne ha' været en super julegave til fruen... hun er nemlig også helt vild med ham... altså Peanut.. *G*
Hold dig nu munter... Glæder mig til at høre du er kommet sikkert til danmark, og atter har tag over hovedet :-)
Knus
Michael.
#42 af Store_Michael (slettet)
Jeg beklager det engelske tastatur, jeg har bare lige noget tid at skulle have udfyldt, saa jeg sidder ved een af skolens computere.
Det gaar godt paa luftmadrassen! Og jeg har fundet en dejlig varm pool (den primaere grund til at jeg ikke svoemmer derhjemme er, at jeg simpelthen synes vandet er for koldt!) som jeg kan exercise lidt i. Og saa har jeg vaeret ude at gaa idag, meget endda, over tre timer. Men det er aabenbart ikke godt nok for madital, mit aktivitetsniveau er stadig under 1,6. Suk.
Vaegten stod paa 67,82 i morges. Endnu en lille vaegtoegning. Men jeg synes heller ikke jeg har haft mulighed for at sige fra - Tracy som jeg bor hos, har vaeret saa soed at lave mad til mig og tilbyde mig vin, og saa vil jeg virkelig meget noedig sige nej. Heldigvis er hun vegetar og ret sund, saa det er ikke noget der vaelter hele min verden.
Det kan godt vaere rigtig haardt at tabe sig naar man gerne vil vaere socialt accepteret, det kan I vel alle nikke genkendende til :)
Jeg glaeder mig godt nok til at komme hjem nu...der ligger et medlemsskab i Fitnessworld og venter paa mig, fordi man aabenbart kun kunne saette det paa standby i 6 maaneder, og de er gaaet nu.
Jeg frygter at jeg kommer ud af motivations-mode't naar jeg skal se alle de mennesker igen og det er ofte noget med at spise. Specielt lige op til jul :(
Men der er jo ikke andet for end at smoege aermerne op og soerge for at traene ekstra haardt.
Og saa bliver det hele nok ogsaa langt mere besvaerligt naar jeg kommer hjem til al den sne! Her har der vaeret solskin, blaa himmel og temperaturer til stropbluser i dag! Sikke en maade at komme i julestemning paa...