Hay Nanna.
Har du fået prøvet min banan pandekage til morgen. Sund og mætter jo længe :o)
Jeg kan godt forstå din frustration over, at folk kommentere på hvordan du køre dit vægttab. Jeg har jo tabt mig 28kg. Og nu har jeg sat mig et nyt mål. At komme ned på 60 kg til min fødsesdag om 3 måneder. Det er 3 kg det drejers sig om. Jeg er 164 høj, så en vægt på 60 kg, synes jeg bestemt ikke er for lidt.
Men da jeg meget motiveret fortalte min mor, farmor og veninde om dette nye mål, var alles response at jeg da så godt ud nu, og at jeg da ikke skulle tabe mig mere. Og at jeg blev for tynd mm. Jeg er glad for, at folk som holder af mig, passer på mig, og er bekymrede for mig. Men ihh.. Hvorfor skal de være sådan efter mig. Da jeg for 2 år siden tabte de første 25 kg var alle på nakken af mig. At jeg var for fanatisk. Da skulle huske en ordentlig synde dag en gang imellem mm. Men det var dem, og ikke mig, som havde behovet for, at JEG synede.
Jeg vil bare anbefale dig, at gøre alt hva du kan, for at huske dig selv på, at folk gør det for at hjælpe. være søde, fordi de holder af dig og/eller er bekymrede for dig.
Jeg har forresten lavet en lille tråd eller sådan i mit forsøg for at komme ned på 60kg :o) Den ligger under vægttab. Hedder noget med at jeg har fået et mål, og om jeg skal sætte mig et nyt. :o)
Jeg er spændt på at høre, hvordan du klarer helligdagen.!! Jeg skal selv til stor firma fest i morgen med Mandens firma. Og jeg har mig det mål, at jeg vil nøjes med 2 glas vin og ikke overspise i den gode mad.
#22 af Katja W (slettet)
Er du sindssyg mand, rosiner og nødder er profyldt med kalorier, det er skam alt for meget til frokost! :D
Ja jeg har virkelig valgt den kontroversielle vej - men jeg tror meget på at vi må vælge det der virker for os, individuelt. Jeg spiser jo kun 600 kalorier på de dage hvor jeg IKKE motionerer - på de dage hvor jeg gør må jeg gerne få 11-1200 ligesom dem som er på en "normal" diæt :)
Jo jeg føler mig sulten, men jeg har ikke noget imod at mærke min mave rumle. Så kan jeg mærke at jeg taber mig...Jeg spiser også kun to måltider om dagen, hvilket igen bare er dét som virker for mig. Jeg har nogle gange eksperimenteret med det der med at spise mange gange dagligt, og jeg kan ikke administrere det. Punktum, og det ville jeg egentlig ønske at folk bare kunne respektere...
Noget af det værste ved at være på "kur" for mig, er at rigtig mange mennesker utrolig gerne vil fortælle én hvordan man BURDE gøre det. Hvilket er lidt mærkeligt, for den måde jeg gør det på fungerer jo fint :)
Hvornår kommer du egentlig hjem fra staterne igen? Fungerer det efter sådan en "4 måneder ude/4 måneder hjemme"-device?
Og jeg er igen sliksulten fordi jeg er stresset :( Men nu ved jeg jo at det KAN lade sig gøre at modstå...