Årh hvor er du sød! :) Jeg glæder mig også helt sindssygt til at give ham dem, jeg håber han bliver så glad! Formel 1 er en interesse jeg har overtaget lidt fra ham, sådan i forsøget på at engagere mig i det han kan lide! Og det har godt nok været en prøvelse at følge med fra udlandet - og jeg er endda stationært lokaliseret! Nogle gange har jeg ringet op til min kæreste på Skype og så har han vendt sit webcam mod sit store fjernsyn så jeg har kunnet se det gennem Skype ;)
Jeg kan heller ikke tage en eneste armbøjning! Eller løfte mig selv en eneste gang i armene...på én eller anden måde er det bare ikke muskler jeg kan finde ud af at aktivere! I øvrigt er armbøjninger jo meget afhængig af brystmusklerne, så du kan måske starte med at træne dem? Og jeg er tager så tre gange 8 "pigearmbøjninger" (hvor man hviler på knæene i stedet for fødderne) fordi jeg også er flov over at jeg ikke kan finde ud af at tage en eneste :)
Hvis du ikke kan lide træning, så synes jeg ærlig talt det er synd at spilde energi på. Det er jo ikke meningen at det skal være frygtelig surt at blive sund. Måske hvis du sætter dine forventninger lidt ned; fx vent med at motionere til du er kommet under 116 eller hvad dit første delmål var... Min erfaring er, at det er nemmere at motivere sig når man slet ikke kan vente med at "få lov" til at tabe sig endnu mere. Så kræver det selvfølgelig at du er endnu mere påpasselig med kalorierne, men det er jo ikke umuligt :)
Sov godt!
#32 af bruger slettet
For er der noget vi kan li' så er det biler, piger og værktøj.. he he.. her skrevet i fuldstændig vilkårlig rækkefølge naturligvis..
Er selv inkarneret Lé Mans fan... så slemt at jeg sidder med kameraterne klistret til skærmen i løbets fulde 24 timer... med 3 x laptops og whiteboard til strategier og andre taktiske informationer... Det er fuldstændig sygt for udeforstående... Men vi elsker det...
Ak ja.. Det er én dag om året, det prøver jeg at være hjemme til... Formel 1 derimod - ja det kan jeg ikke følge lige så intens på grund af arbejde.. Her må jeg nøjes med resultaterne i nyhederne..
Håber I får jer en rigtig god tur.. Uforglemmelig er jeg sikker på den bliver.. Håber så bare det bliver for noget godt :o)
Træningen.. ja... Uha hvor det lyder som forsvarets svar på FUT.. altså Fysisk Udmattelse og Tortur..
Bryder mig slet ikke om det... Men igen er det jo fordi jeg er så ufattelig motorisk udfordret... Mavebøjninger kan jeg klare i nærmest en uendelighed, hvorimod blot en enkelt pæn armbøjning kan få mig til at eksplodere i en blanding af udmattelse og raseri over at være sådan et skvat..
Tror simpelthen ikke det er fordi jeg er en svækling, for skal der tages ved med noget praktisk, jamen så er der dårlig grænser for hvad jeg kan flytte.. Men én sølle armbøjning... forstår simpelthen ikke det kan være så svært..
Har prøvet mange hundrede gange, men kan godt indrømme at det aldrig nogensinde er lykkeds mig at tage en eneste rigtig armbøjning.. Ej heller som 18 årig hvor vægten var under de 100, og overarmene bugnede.. Er en af de få ting som jeg virkelig ønsker at lære.. Er simpelthen så ydmygende at være den eneste på denne jord som ikke kan finde ud af at strække sine arme ud..
Synes vist lige der gik Hr. brok røv i det der... Det må du altså undskylde... (flow smiley)
Men måske når jeg har tabt mig en 40-50 kg.. *S*
Så kan det være.. Indtil da må jeg bare nøjes med mindre mad...
Amsterdam skulle vi gerne ramme om 10 dage..
Med mindre ham der ejer den last vi har med, bestemmer sig for at det skal et helt andet sted hen. Det sker en gang i mellem... Er aldrig rigtig til at vide sig sikker med sådan noget.. Derfor kan man heller ikke planlægge hvornår man skal hjem og sådan.. Det kan sagtens ende med at man kommer et par uger senere hjem end planlagt, fordi en kunde nu ombestemmer sig :-)
Kan du nu sove godt..
Her hos mig er det nemlig køjetid nu..
Tak for hjælpen...
Jeg skal nok prøve med det træning der.....
Selvom jeg ikke kan li' det... ;-)
Michael.