dagen i dag går bare rigtig godt, jeg ligger ca. 1 kg under kurven så jeg er godt på vej, selvom der ikke er sket så meget i det hele så er det jo alligevel 1 kg i ugen så jeg kan jo ikke klage, og jeg er fortrøstningsfud, vil gerne ned på ca. 66-65 kg inden jeg går i fase to så har stadig lidt vej endnu, savner egentligt ikke min frugt og brød og er da også bange for at hvis jeg først gir' mig selv lov til at få lidt så kan jeg ikke stoppe igen, men det mp jeg jo se på til den tid, tror min stanhatighed er blevet større denne gang fordi nu har jeg jo jer andre at følges med, det passer sådan ca. i startvægt og ænskevægt. :D altså jeg har det lidt sådan at jeg bare skal være tilfreds med det jeg ser i spejlet, ifølge bmi og det så skal jeg veje omkring de 50 og det sys jeg måske er lige i underkanten, men nu må vi jo se, jeg gruer bare for når jeg nærmere mig muren, det er jo der det først bliver rigtig svært, og ens viljestyrke bliver testet. :D
tror faktisk det her er det længste jeg sådan rigtig har været på en livsstilsomlægning, har prævet 13 dages kuren med rigtig gode resultater og ville da ikke være afvisende om at jeg evt. ku ty til den hvis de sidste kg rigtig bare er trælse, jeg tabte mig nemlig omkring de 5 kg så det er faktisk ret godt og om det så bare er 2 kg så er det jo stadig i den rigtige retning og hvis det er de der trælse sidste kg så er det jo bare fedt, fordi de sidder jo for det meste rigtig godt fast. :P
jeg skriver bare på livet løst fordi dagen i dag bare er startet godt, ELSKER når jeg har tabt mig, og det gir blod på tanden til at fortsætte tror måske jeg sku tælle op i dage jeg har holdt det her, uden at falde i med begge ben, self. har jeg tilladt mig selv lidt en gang imellem i forbindelse med sociale arangementer.
kostomlægning: 10 dage og det skal holdes helt til ca. 1 december eller måske lidt længere alt efter hvordan det går med vægten, og bliver det nødvendigt så kommer den der 13 dages kur ind over igen hen mod slutningen. :D
der er kun 4 uger til efterårsferien står for døren og der skal bare hygges med familien, tror vi skal ha planlagt et eller andet, måske en tur i skoven eller sådan noget.
samt jeg har tupperware på søndag og sys også der skal være plads til ½ bolle til kaffen så jeg ikke skal sidde der som den eneste og ikk få noget, og vi lever kun en gang så lidt skal der være plads til ellers så bliver det for surt, og man kan sige at så længe jeg taber mig så er jeg godt tilfreds.
haha der kom lige en hel roman ud af mig, og jeg kan ikke garantere at der ikke kommer mere i løbet af dagen, hvis den evt. fortsætter som den bedste i længere tid.
go' dag. :D
#72 af louise89 (slettet)
fedt at høre du stadig hænger, hvor mange dage har vi tilbage?
mine dage er begyndt at flyde lidt sammen, sys ikke rigtig at jeg taber mig så jeg forsøger at holde motivationen oppe, jeg har noget tøj som jeg gerne vil i igen til jul så man kan være pæn og lækker. :D
men jeg må bare op på hesten igen. det nytter ikke noget at te sig som et lille barn, det er mig selv der har spist alt det lrot som har gjort at jeg skal tabe mig nu, så nu må jeg være voksen.