Allerførst, så kæmpe tillykke med det super flotte resultat du har nået indtil nu! Det er SÅ sejt!
Altså jeg har ikke selv børn, så derfor kan jeg ikke sætte mig ind i hvordan det må være at skulle balancere det hele, for jeg har faktisk spurgt mig selv hvordan alle jer forældre klarer det. Jeg synes jeg bruger meget tid på at træne hver dag for at komme af med de ekstra kg.
Skal du helst afsted til Zumba? Jeg har selv anskaffet mig DVD'erne og har super glæde af dem derhjemme. Synes jeg får det samme og måske mere ud af det end når jeg er afsted... Mit bud ville være at snuppe en times tid om aftenen når ungerne er puttet, men som sagt kan jeg jo slet ikke sætte mig ind i at være forældre - endnu :o)
Ved også at nogle forældre står op og tager til morgensvømning inden ungerne skal op. Det kræver selvfølgelig at der er lidt A menneske over en... Bare nogle strøtanker.
Ønsker dig virkelig fortsat god kamp mod kiloene for du har bare gjort det SÅ godt og det er virkelig inspirerende for mig at følge din tråd!
#122 af TrawtorRocker (slettet)
Dagens udfordring er endnu engang udenbys møde - hvor madpakke bare ikke var en mulighed. Beherskede mig dog i stor stil.
Den dårlige samvittighed gnaver i mig. Med 6 timers Zumba om ugen og et fuldtidsjob har jeg jo måttet bruge af den tid, jeg normalt har med familien. Imorges stod min lille yngste og sagde "Mor - skal du på arbejde?" Da jeg svarede, at det skulle jeg jo sagde han "Men jeg vil have dig" GULP. Det lille lyshårede gudebarn ramte lige i min allersorteste mor-samvittighed.
Må dog holde fast i, at dette efterår er dedikeret til mig. Godt nok er jeg mindre hjemme. Men de har jo også deres far (der - desværre også - arbejder for meget). Men jeg sørger jo for dem. Nusser dem, og taler rigtig meget med dem. Jeg GØR HVAD JEG KAN. Men jeg har behov for min dans.. det er den, der holder mig oppe i en - mere end - hektisk hverdag.
Er der nogen, der forstår, hvad jeg mener? Eller skal jeg geare ned - er det mon løsningen?
Åhhh at balancere det hele. Det er det sværeste i mit liv (udover selvfølgelig at tabe 15 kg - eller, det tror jeg måske alligevel er nemmere)
Lovely