Hej Lovely
For et par år siden hørte jeg denne her angående overflødige kilo :
'Det man taber, samler man op.
Det man smider, lader man ligge'
Jeg plejer selv at tilføje : ' og jo længere væk, jo bedre.'
#62 af Foss (slettet)
Klik på knappen for at beregne dit BMI og få anbefalinger til supplerende målinger.
Tak for dit tip. Jeg har også forsøgt mig med at måle, men jeg er ikke så god til at være præcis - så tallene har kørt op og ned, og til sidst opgav jeg.
Jeg ved godt, at 1200 kcal ikke lyder af meget - men jeg har fundet en måde med kosten, så jeg faktisk aldrig føler sult - med mindre jeg snyder - og fx ikke spiser på de rigtige tidspunkter. Den er enkel. Så mange proteiner og fibre som muligt!! Jeg får det ikke skidt af at træne - så jeg tænker, at jeg får dækket mine behov.
Det hører jo også med til historien, at mit stofskifte helt sikkert er præget af (alt for) mange års elevatorvægt.
Jeg er iøvrigt altid glad for kommentarer og gode råd. En af de ting jeg virkelig bakser med, nu hvor jeg er tæt på min målvægt er i virkeligheden, hvordan jeg skal lægge en strategi for at holde vægten. Hvis jeg var lige så godt til at holde vægten som til at tabe mig, havde disse op- og nedture ad skalaen slet ikke nødvendige (DYYYYBT SUK)
Gode råd er derfor velkomne. Både fra dig og fra alle andre, der har lyst til at dele dem med mig. Jeg har en plan om at notere guldkornene ned i min "inspirationsbog" som jeg fylder med gode citater, indfald, planer og andet der har eller kan få betydning for mit liv.
Knus og god weekend til dig (og andre der måtte læse med)
Lovely