Flotte kjoler

Du læser en tråd i debat > off topic


#31
Jeg ved ikke om der er nogle der stadig læser denne tråd, men min søster, der bor i København, fandt sin kjole her rostans.com . Mener også hun fik den tilpasset der og det hele. Jeg synes det er svært at finde noget, der sidder rigtigt.... størrelser kan være så misvisende :( Jeg bliver så ked af det hver gang jeg skal prøve tøj. Vil så gerne føle mig fin, men jeg gør det ikke.
9 år25. august 2014 kl. 15:31
#32
Kære Misimo - synes det er så synd for dig, at du har det sådan med at prøve tøj. Personligt er jeg rund med masser til gården og til gaden, og det kan være vanskeligt at finde tøj - men jeg ELSKER stadig at prøve tøj, studere markedet og finde det helt rigtige.. i virkeligheden tror jeg det handler om at prøve en hel masse, og finde ud af, hvad der egentlig er din stil, og hvad der klæder din figur.... alle skal have lov til at føle sig lækre og fine, uanset størrelse:) Kræv din ret til at være lækker!!!

Lovely
9 år27. august 2014 kl. 07:48



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });