Flotte kjoler

Du læser en tråd i debat > off topic


#21
re: Flotte kjoler
Øv at den ikk passer. Er den for stor eller lille eller er det top, midte og bund der ikk hænger sammen?

Godt hun kan hjælpe med at lave den så den passer. :-)
11 år20. november 2012 kl. 09:41
#22
re: Flotte kjoler
Hov, fik slet ikke svaret på det, du spurgte om for snart længe siden. Læste din kommentar og tænkte, at jeg ville huske at svare senere... Men sådan noget glemmer jeg desværre igen...

Nå, men....

Altså..der er mange ting ved kjolen, som skal rettes til.
Stropperne op om skuldrene er for lange, kjolen er for løs rundt i siderne (under armene), skålene i kjolen sidder ikke ordentligt, båndet er for bredt, og selve kjolen er for lang, så det nederst skal kortes en hel del op. Den var heldigvis ikke for lille nogen steder ;-)

Har lige fået at vide at den i store træk er syet om og rettet til, så på onsdag skal jeg ud og prøve den på og se, om den nu sidder bedre. Er MEGET spændt. Håber ændringerne gør, at jeg føler mig virkelig godt tilpas i den ;-)
11 år25. november 2012 kl. 20:02
#23
re: Flotte kjoler
Okay det er da en del ting der skal laves og rettes.

Men det blir da spændende om den er blevet god.. :)
11 år25. november 2012 kl. 21:28
#24
re: Flotte kjoler
Det er godt nok bare surt, at der skal laves så mange ting om, når du nu har sendt dine mål med, så de burde kunne lave noget som rammer. Men hvor er det lækkert, at du har en redningskvinde der er fiks med nål og tråd.

Jeg krydser virkelig fingre for, at du ser ud og føler dig som en drøm i den på onsdag!
11 år25. november 2012 kl. 21:50
#25
re: Flotte kjoler
jeg håber du får en god fest. og føler dig godt tilpas i din flotte kjole.
11 år27. november 2012 kl. 06:26
#26
re: Flotte kjoler
Tak for jeres beskeder :-)

Jeg kan nu fortælle, at kjolen er blevet rettet til. Den mangler et par småting, men den sidder flot nu og jeg er meget tilfreds med, hvordan jeg ser ud i den :-)
Er sikker på, at jeg vil føle mig godt tilpas i den til festen - håber at kæresten også vil synes om den ;-)
11 år28. november 2012 kl. 19:17
#27
re: Flotte kjoler
Kjolen er nu kommet helt hjem til mig og er helt færdigsyet og klar til fest på lørdag. Måske skal den lige stryges forsigtigt lige inden ballet skal være, men dete r vist i småtingsafdelingen efter de ændringer, der har skullet til ;-)

Den er blevet flot og fremhæver min figur. Jeg spurgte kæresten hvad han synes om den - og eftersom han er sådan en mand, der svarer "Det er godt" eller "Den er okay", når han kan li' noget, så måtte jeg lave en skala og spørge, hvad han synes fra 0 - 10. Jeg sad selv og tænkte 7 - 8 - og han svarede 8, så det er perfekt. Mission accomplished ;-)

Nu skal der bare findes et par strømpebukser eller to - de går altid i stykker, så har brug for et par i reserve, finde en måde at sætte håret på - skal jo passe til kjolen og så er det vist ved at være det :-)
11 år3. december 2012 kl. 08:28
#28
re: Flotte kjoler
Det lyder bare super fantastisk. Og stryning er ikk det værste. :-)
Og fedt han var vild med kjolen.

Har selv lige købt to kjoler igennem zalando, som jeg åbnede i går. Der er så fine. Og passer heldigvis. For jeg har ikk en der kan sy.

11 år3. december 2012 kl. 08:46
#29
re: Flotte kjoler
He he... ja, men det er jo også meningen at de bare skal sidde og ikke alt det pjat med at have brug for sin egen skrædder ;-D

Dejligt at dine kjoler sidder som de skal - det betyder bare al verden :-)
11 år3. december 2012 kl. 09:00
#30
re: Flotte kjoler
ja det er rigtig..

Ja det er jeg også glad for de gør.. :)
11 år3. december 2012 kl. 10:17



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });