Flotte kjoler

Du læser en tråd i debat > off topic


#11
re: Flotte kjoler
Tak, fedania :-)
Er meget spændt på hvordan den sidder og især hvordan den ser ud i virkeligheden. Glæder mig - og den er skræddersyet, så den burde jo passe - nu skal vægten og målene "bare" holdes ;-)
11 år8. november 2012 kl. 09:10
#12
re: Flotte kjoler
Wow, den er bare pæn...
Hva farve valgte du den i?
11 år8. november 2012 kl. 09:47
#13
re: Flotte kjoler
Tak, MillerV :-)
Ligesom på billedet. Det er en farve som i den grad komplimenterer mit hår og især mine øjne, så sikkert sats :-)
11 år8. november 2012 kl. 15:55
#14
re: Flotte kjoler
Den var også pæn. :-)

Hva farve hår og øjne har du?

Måske det kunne være en ide til nytårskjole. Vi bliver ikk inviteret til store fester så tit desværre. Heller ikk højtider. Men det kunne være super fedt at kunne gøre sig pæn med en fin kjole.
11 år8. november 2012 kl. 17:01
#15
re: Flotte kjoler
Hvor er det bare en smuk kjole... Jeg er sikker på at du kommer til at se helt fantastisk ud i den :)

Og selvom jeg stadig ikke har haft modet til at bestille fra en af de der "kinakjole" sider så købte min veninde blandt andet sin brudekjole på en lignende side og den var bare fantastisk da den kom, så jeg tror også snart jeg springer ud i det når der kommer en lejlighed... Måske til en nytårskjole, hvis ellers jeg kan finde plads i budgettet når jeg (forhåbentligt snart) er færdig med mine julegaveindkøb.
11 år8. november 2012 kl. 19:48
#16
re: Flotte kjoler
MillerV: Har mørkebrunt hår med en rødlig nuance i og blå øjne, som dog skifter farve alt efter hvilken farve bluse/overdel jeg har på. Får helt mørke øjne når jeg har sort på og knaldblå øjne når jeg har lilla på. Og vil jo gerne se så frisk som muligt ud selvom jeg er på medicin og har smerter, så derfor er lilla perfekt ;-)

Beyondswish:
Tak skal du ha' :-)
Må indrømme jeg også var noget betænkelig ved at bestille, men tænkte at i værste fald så må jeg jo give kæresten pengene og finde en anden kjole ;-D Så skrev jeg til dem. Der stod nemlig at betalingen ikke var gået igennem og ville jo ikke betale to gange og blev pludselig endnu mere nervøs... Men inden der var gået 12 timer havde de svaret og nu venter jeg bare spændt og glæder mig til at få kjolen.
11 år8. november 2012 kl. 20:07
#17
re: Flotte kjoler
Forstår godt du vil se frisk ud. Så er det jo den helt rigtige farve du har valgt når du ved den gør det for dig. :-)
11 år8. november 2012 kl. 22:20
#18
re: Flotte kjoler
Så kom der mail om at kjolen er afsendt og skulle være i hænde om 3 - 5 dage. Uh, hvor er jeg spændt! Om den passer, hvordan den ser ud andet end på et billede, har de syet den ordentligt osv osv. Det bliver noget af en fest med vældig fine folk, så vil jo helst se bedst muligt ud ;-)
11 år14. november 2012 kl. 21:16
#19
re: Flotte kjoler
Er den kommet frem?
11 år19. november 2012 kl. 16:21
#20
re: Flotte kjoler
Jep :-)

Og den passer bare overhovedet ikke :-/
Men vidste godt der var en risiko - der er desværre ikke ret meget tøj, der bare sidder på mig.

Så... svigerinden er sat til at rette kjolen til og gøre den ekstra pæn - igen (ligesom med gallakjolen). Tror nu nok den bliver rigtig pæn, når den er helt færdig ;-)
11 år19. november 2012 kl. 17:09



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });