Flotte kjoler

Du læser en tråd i debat > off topic


#1
Flotte kjoler
Jeg skal til julefrokost sammen med kæresten i forbindelse med hans arbejde her i starten af december. Han har indvilliget i at sponsorere en kjole til mig (hvor fedt er det ikke lige? ;-) ) og jeg vil selvfølgelig gerne se rigtig flot ud.

Har ledt og ledt på nettet, men har alligevel på fornemmelsen at der findes nogle gode hjemmesider derude, som jeg ikke har fået kigget på endnu.

Har I nogen forslag til hvor jeg kan kigge? Nogen steder, hvor I plejer at købe lækkert og flot tøj til når der skal ske noget særligt? Kom endelig med nogle forslag... :-)
11 år3. november 2012 kl. 15:39
#2
re: Flotte kjoler
tp-kjoler.dk når det skal være til en særlig begivenhed. Jeg har handlet der et par gange, og har altid været godt tilfreds :)

jjshouse.com har jeg ikke handlet hos, men det ser interessant ud synes jeg.

Og husk så lige: Billede til os, når du finder drømmekjolen! :D
11 år3. november 2012 kl. 16:09
#3
re: Flotte kjoler
lagersalg.nu
er et godt sted og har aldrig haft problemer med stedet, heller ikke ved returnering af forkerte størrelse. Tøj til både hverdag og fest...
11 år3. november 2012 kl. 21:01
#4
re: Flotte kjoler
Jeg kan godt lide dem hos Esprit, og køber du på nettet mener jeg de betaler returneringen ;-)
11 år3. november 2012 kl. 22:28
#5
re: Flotte kjoler
Tak, tøser ;-) Så er der lige et par sider mere at kigge på :-)
11 år3. november 2012 kl. 23:38
#6
re: Flotte kjoler
Aner ikke hvad dit prisniveau er- men Karen Millen laver altså ret flotte festkjoler.. Man kan ofte få dem med procenter på i fx Magasin:-)
11 år5. november 2012 kl. 10:35
#7
re: Flotte kjoler
ecouture.dk
De har nok de flotteste kjoler jeg længe har set. Jeg har hørt fra andre der har købt der, at de har en fantastisk pasform.
11 år5. november 2012 kl. 11:30
#8
re: Flotte kjoler
Svæger til Karen Millen til både hverdag og fest. Fantastiske kjoler, navnlig de strikkede (er stor tilhænger af alt der bare lugter af uld og strik...) Det er damet, med en (ofte lidt fræk) kant.

Man kan, udover i visse butikker, købe tøjet på deres europæiske hjemmeside. Har også de lækreste sko (som de fleste vist ved, er jeg rent ud sagt en sko-addict) og matchende tasker..suuuk må vist lige selv et smut derind.

Husk: Det er småt i størrelserne, så du skal regne med en størrelse større end du sædvanligt bruger (det er nærmest det første de siger, når du træder ind i en Karen Millen butik)

Og det er korrekt, at kjolerne ofte er sat ret meget ned - så selv om de i udgangspunktet kan være lidt pebrede, kan man ofte få dem til en rimelig pris.

Lovely

11 år6. november 2012 kl. 14:00
#9
re: Flotte kjoler
Tak for alle jeres forslag - nøj, sikke mange lækre kjoler, der findes. Kunne sagtens have valgt 5, men det var kun mig, der synes at det var en god idé ;-)

Kæresten og mig blev enige, kjolen er bestilt og oven i købet til billige penge. Nu håber jeg at kjolen når at komme til tiden, at den passer og alt det der.... ;-)

Og til de nysgerrige... ;-)

billigebrudekjoleronline.dk
11 år6. november 2012 kl. 20:22
#10
re: Flotte kjoler
Den er bare rigtig, rigtig flot! Godt valg :)
11 år8. november 2012 kl. 09:03



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });