Hvad fik du til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost


#51
God inspiration, så jeg vil også være med;)
Hakkebøf på en bund af ristede champignon og tomater med en lidt klatter af blue cheese. Dertil rå blomkål i en dressing rørt på skyr, mayo og sennep med et par fint hakkede, syltede drueagurker, salt og peber. Nemt, hurtigt og velsmagende;)
6 år24. oktober 2017 kl. 23:12
#52
I dag blev det til fuldkorns pasta m. grøntsags/kødsovs.

@Nikomath, Velkommen til :-)
6 år25. oktober 2017 kl. 19:06
#53
Øv, glemmer det.
I dag fik vi gulerod/græskar suppe og min datter fik Halloween pasta til :-)
6 år25. oktober 2017 kl. 21:48
#54
Gullash simret i nat i min croc - med snittet spidskål til. Kjæresten fik kartoffelmos. Og der er til 2 dage mere :-)
6 år25. oktober 2017 kl. 22:28
#55
Da capo. Denne gang også med sukkerfri syltede rødbeder til.
6 år26. oktober 2017 kl. 18:00
#56
Rugbrød med pålæg & gnavegrønt. Ikke noget vildt inspirerende herfra i dag :-)
6 år26. oktober 2017 kl. 19:43
#57
Harald har været syg og uden appetit siden mandag, så her endte det med frysepizza og pizza burgere :-\ men Harald spiste endelig mere end han har gjort hele ugen, så det kan leves med.
6 år26. oktober 2017 kl. 20:42
#58
I forgårs blev det laks med gulerod og rødbede i ovn.

I går wok med frysegrønt og blandet okse- og svinekød i tern :)
6 år27. oktober 2017 kl. 09:22
#59
Ablanu - jeg savner en god ide til wok-sovs. Jeg har kun prøvet med færdigkøbt sur/sød - og den er smaskfuld af sukker. Hvad gør du? Stegt kød og grønt synes jeg mangler noget væde.
6 år27. oktober 2017 kl. 11:49
#60
Alinea - Lige i går var vores faktisk også bare med færdigkøbt sur/sød-sovs.
Soya kan også være godt til de rigtige typer wok, både blandet i på panden, og hældt over bagefter.
Kokosmælk kan også gøre rigtig meget godt, når det blandes i, det giver både smag og væske.
Nogle typer wok er også lækkert med en lille klat skyr/fraise på toppen, evt opblandet med krydderi (f.eks. karry).
Tror desværre ikke jeg er så kreativ på den front ;)
6 år27. oktober 2017 kl. 14:17



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });