Hvad fik du til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost


#1
Hvad fik du til aftensmad?
Jeg synes vi mangler lidt hyggetråde herinde, så jeg tænkte at det ville være dejligt med en aftensmads-tråd - det er jo altid skønt med lidt inspiration :-)

Så, hvad har du spist til aftensmad?

Håber I alle er med på idéen :-)
6 år1. oktober 2017 kl. 18:34
#2
Og jeg starter naturligvis gerne selv: Jeg fik kartoffelpizza m. frisk mozzarella lavet med en fuldkorns tortilla som bund.
6 år1. oktober 2017 kl. 18:36
#3
Det lyder rigtig hyggeligt. Jeg fik medisterpølse, kartofler, brun sovs og en spandfuld blandet salat. Min datter elsker det og spiste dobbelt så meget medister som jeg (hun er 2,5 år) ;-)
6 år1. oktober 2017 kl. 20:12
#4
Dagens aftensmad var fedtfattig sugo - med masser af løg og hakkede gulerødder og røde linser udover oksehak og dåsetomater. Drysses med lidt parmesan. Jeg fik småtskåret spidskål til - kjæresten fik fuldkorns skruer. I morgen bliver det samme menu - og så er der til endnu to dage, hvor det genopstår som chili con carne - blandes med baked beans, masser af småtskåret peberfrugt og sambal oelek. Det var den uge :-) - tirsdag bliver noget vegetarisk, for min veninde kommer og overnatter. Det bliver hyggeligt, lige på min fødselsdag.
6 år1. oktober 2017 kl. 21:26
#5
Hyggeligt at der er nogen der vil være med :-)

Her blev det til kartoffel lasagne med oksekød og masser af grønt idag.
6 år2. oktober 2017 kl. 18:28
#6
hejsa
Ja jeg vil da gerne med, er lige startet her . min aftensmad, stuvet spidskål med frikadeller og rødbeder,
6 år2. oktober 2017 kl. 19:21
#7
Velkommen til, Tanipige!

Dagens ret her blev fuldkorns pasta med pesto og spinat-omelet.
6 år3. oktober 2017 kl. 18:38
#8
Jeg fik kartoffel lasagne rester til frokost, så aftensmaden blev bare brød med pålæg og gnavegrønt. Er der mon ikke flere der har lyst til at være med herinde dagligt :-)?
6 år4. oktober 2017 kl. 18:27
#9
Tærte med stegte løg og masser af champignon, dækket med en blanding af hytteost og æg. Salat til :-) Dejen til bunden var købt færdig, ellers laver jeg den altid selv af halvt grahamsmel, halvt hvedemel.

Jeg har flere gange foreslået Lone at sætte debatten i topmenuen, for at gøre den mere populær, men det mener hun ikke vil hjælpe :(
6 år4. oktober 2017 kl. 19:29
#10
I dag blev det til (fuldkorns) pasta salat med spinat og pulled laks.

@Alinea, hmm ja, jeg tror heller ikke det layout vi har hjælper - kost er langt fra de aktive kategorier, og der mangler virkelig en oversigt over nye besked og aktive tråde som de fleste forum sider har. Det er i hvert fald synd at det ikke lever op til potentialet.
6 år5. oktober 2017 kl. 18:44



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });