Hvad fik du til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost


#101
Tofufrikadeller med wok-grønt... Det var godt nok hurtigt at alle forsvandt :-(
6 år14. november 2017 kl. 19:16
#102
Jeg spiser ikke typisk slankekost, men mere noget som jeg vil kunne holde efter vægttabet er slut.

I går mørbradbøf med bløde løg, kartoffelmos og ærter
I dag ovnstegt flæsk med kartofler og persillesovs
onsdag wok med kylling og kinesiske fuldkornsnudler
torsdag noget med kartofler
fredag svensk pølseret ( ønske fra sønnen, der kommer hjem på weekend )
lørdag gåsesteg med hele svineriet og ris a la mande
søndag er vi på farten.

Jeg tror så heller ikke, at det giver et vægttab i den her uge, men så må madplanen bare være bedre i næste uge.
6 år14. november 2017 kl. 20:45
#103
Bagt laks med Hasselback kartofler og rødkål.

Det behøver skam ikke være slankemad for at være velkommen i tråden, folk kan jo tilpasse opskrifter til egne behov, det er mere for inspiration :-)
6 år15. november 2017 kl. 19:04
#104
Suppe med ekstra suppegrønt og boller. Nettos den bedste.
Har besluttet mig for at blive på dydens smalle til d. 1. Da har jeg 10-års jubilæum, og vil gerne ku passe min skindnederdel. Vi er en anelse ude af sync ;-)
6 år15. november 2017 kl. 19:06
#105
Hamburgerryg, kartofler og stuvede ærter pg gulerødder. Dydens smalle forsvandt lidt i eftermiddagssult og -træthed. 1 lille muffin og 2 boller. Øv. Men i morgen er der atter en dag.
6 år16. november 2017 kl. 18:11
#106
Dacapo - hamburgerryg.
6 år18. november 2017 kl. 22:53
#107
Gullasch - total slowfood. Men nok til flere dage. Kjæresten fik mos til, jeg holdt mig til fintsnittet spidskål.
6 år19. november 2017 kl. 18:31
#108
Så er jeg tilbage fra weekendferie :-) ved ikke hvor inspirerende maden har været, but here we go:
Torsdag: Kylling m. kartofler og brun sovs
Fredag: Paneret torsk m. kartofler og persillesovs
Lørdag: Panerede schnitzler med diverse bagte rodfrugter
Søndag: Tun-sandwich fra 7/11

Jeg er vel egentlig lidt taknemmelig for at jeg ikke har forsøgt at taste ind :-P det man ikke ved har man jo ikke ondt af, og nu starter en ny uge imorgen!
6 år19. november 2017 kl. 22:20
#109
Dacapo - denne gang OGSÅ med extra kogte gulerødder foruden snittet spidskål. Det ligger lidt bedre i maven. I går var det ret svært at få gang i hulahopringen med maven fyldt med rå kål ;)
6 år20. november 2017 kl. 21:12
#110
Suppe med ekstra suppegrønt og boller. Nettos den bedste. Og en skive rugbrød.

Jeg prøver li så forsigtigt at spise efter principperne i Astrup og Bitz, Spis dig slank efter dit blodsukker. Mit er lavt. Og så skriver de at rugbrød og kartofler er godt, og gir god mæthed. Det lader til at virke :-) Hurra for biblioteket!!!!
6 år21. november 2017 kl. 22:45



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });