Hvad fik du til aftensmad?

Du læser en tråd i debat > kost


#11
Letpaneret fisk (færdigkøbt) bagt i ovnen, med TRE kartoffelbåde (og en masse til kjæresten), flad-mave coleslaw og en TeeDawn let øl på 2,7% - det er standard hver fredag aften efter ugens indkøb er i hus :-) Kjæresten vil ikke drikke alene - så min løsning er at ofre 70 kalorier på en teedawn.beer . Lager versionen smager faktisk helt antageligt.
... Og hvis jeg drikker "rigtig" øl kan jeg heller ikke styre min Powerhoop senere foran fjerneren - det er jammerligt, så meget alkohol påvirker hofterne :-(
6 år6. oktober 2017 kl. 09:43
#12
Grydestegt svinemørbrad i champignonsovs med oma-fløde(erstatning). Og der er nok til i morgen! Gulerødder og kartofler til. En 2.7% TeeDawn på 70 kal. Men kommer alligevel over dagens energiforbrug :(
6 år7. oktober 2017 kl. 18:03
#13
Tilbage fra ferie :-) I dag blev det til en kylling-karry wokret med diverse grøntsager.
6 år9. oktober 2017 kl. 19:20
#14
Hamburgerryg i ovn og stuvede ærter og gulerødder. Min version af fastfood :-)
6 år9. oktober 2017 kl. 22:23
#15
Dagens fastfood: Irmas gule ærter tilsat 500 g suppeurter. Det er kun Irmas der dur :)
6 år10. oktober 2017 kl. 17:31
#16
Lidt i samme kategori her... Kartoffel pizza lavet på en rug tortilla bund, med cheddar, chili og rucola :-)
6 år10. oktober 2017 kl. 18:39
#17
Ægge-scramble med broccoli, peberfrugt og kylling. Det skulle egentlig have været en omelet, men der var kun 2 æg tilbage, så det måtte blive noget scramble i stedet for.
6 år11. oktober 2017 kl. 18:39
#18
Vi fik rødfisk i ovn ovenpå grøntsagsbund med bulgur og tomatsovs. Det var lækkert med masser af grøntsager.
6 år11. oktober 2017 kl. 20:09
#19
I dag blev det til rug tortillas med godt krydret grøntsags og oksekøds fyld + lidt cheddar til topping.
6 år12. oktober 2017 kl. 18:51
#20
Ikke stolt: pizza fra den lokale (dog på grovbund) med 1/2 flaske rødvin. Nød det efter udstillingsåbning på Glyptoteket :)
6 år12. oktober 2017 kl. 20:53



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });