hjælp

Du læser en tråd i debat > kost


#31
re: Nupo
nej nej,jeg vejer 75,5,nok mere imorgen eftersom jeg har spist cornflakes og fået oppustet mave..

jeg skrev bare forkert..jeg ved godt at 52 er alt for lidt
18 år20. april 2006 kl. 21:07
#32
re: re: Nupo
Kære Miss,

Det her vil du ikke bryde dig om at høre og formentlig også benægte!

Du HAR en spiseforstyrrelse, nærmere bestemt er du langt ude i noget, der ligner anorexi.
Det er ikke nyt, og du vejer kun omkring starten af 50érne, måske i virkeligheden mindre.
Til orientering, ud over hvad der står her, belyst fx af flg links:
(et forældet link til gomotion.dk er blevet fjernet)
(et forældet link til gomotion.dk er blevet fjernet)

Vi kan ikke hjælpe dig, og det er ikke forsvarligt af os at fastholde dig i tvangstankerne om at du er for tyk. Inderst inde ved du det godt selv, når du ?lægger ud? i dette forum med tilsyneladende overvægt. Din adfærd er meget selvdestruktiv.

Jeg føler virkelig med dig, og håber du kan få hjælp i dit bagland, familie eller hos en læge. Dun kan ikke klare det alene, det er nødvendigt at involvere andre.
Der er en anonym rådgivningslinie på spiseforstyrrelser.dk

Men?.første skridt er erkendelse? Prøv at tale ærligt om hvordan du oplever dig selv med en god veninde, måske en af dine søstre, din kommende mand eller måske er det lettere med en fremmed?

Jeg er sikker på, at vi her i forum, selv om det er uden for emnet, også godt vil støtte dig og bakke dig op i en ærlig snak.

Med alle håb om at du får en god fremtid
Hilsen fra
Elsebeth
18 år22. april 2006 kl. 10:18
#33
re: re: re: Nupo
pænt af dig at bekymre dig om mig,men jeg har ikke anorexi og jeg vejer omk 75..om du vil tro på mig eller ej...
Jeg behøver ikke at forsvare mig over for dig og hvis du og andre ikke tror mig,ja så er det jeres problem..
18 år22. april 2006 kl. 11:21
#34
re: re: re: re: Nupo
Ja, almindelig medmenneskelig bekymring og interesse! Du narrer kun dig selv og måske dine nærmeste omgivelser. Du udtrykker behov for hjælp, og det er allerede et stort skridt, selv om der bliver svaret med ting, du ikke vil høre. Jeg håber stadig på det bedste for dig.

Elsebeth
18 år22. april 2006 kl. 12:05
#35
re: re: re: re: re: Nupo
Kan du ikke bare lade det ligge og lade mig være??!
Nu har jeg sagt op til flere gange at jeg ikke har anoreksi hvorfor kan du så ikke bare tro mig og komme videre??
Jeg gider ikke høre på det..Hvis du virkelig er sådan et godt medmenneske så hjælp nogen der virkelig lider af det!
18 år22. april 2006 kl. 15:36



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });